میز استیل ارزان

هنوز نظرسنجی نشده است

خب همانطور که در مطالب دیگر استیل نصر نیز برایتان بازگو کردیم امروزه از آلیاژ استیل تنها برای ساخت درب، نرده، حفاظ، پله و همچنین گارد جلو و عقب خودرو استفاده نمی شود و از آن برای ساخت انواع و اقسام میزهای خانگی و اداری نیز بهره گیری می کنند. منتهای مراتب به دلیل عدم وجود قیمت مشخص برای فروش محصولات استیل متاسفانه جمعی از استیل کاران از قیمت هایی گزاف برای فروش محصولات خود استفاده می کنند که در راستای مقابله با گران فروشی آن ها استیل نصر و دیگر استیل کاران حرفه ای که همه چیز را فدای مادیات نمی کنند، برآمده و با انتشار مطالبی همچون میز استیل ارزان در راستای افزایش اگاهی شما علاقه مندان به خرید این جنس از محصولات گامی مهم بر داشته است.

میز استیل ارزان

پیش از هر چیزی بادتان باشد که نشاندن کلمه ارزان در پیش میز استیل مشخص کننده کیفیت کم و یا خدایی ناکرده نقصی و وجود کم و کاستی در آن نیست و صرفا به این دلیل آن ها را ارزان می نامیم که در بازار عده ای همین میزها را با قیمت هایی به شدت فضایی به فروش می رسانند و سبب بی اعتمادی خریداران محصولات استیل به مجموعه های فعال در این عرصه می شوند.

میزهای استیل ارزان یا بهتر است بگوییم میزهای استیلی که با قیمت هایی مناسب در بازار یافت می شوند، همگی به دست یکسری تولید کننده دلسوز ساخته و پرداخته شده اند تا کار شما عزیزان برای خرید و استفاده از این مدل میزها جهت قرار دادنشان در محیط های اداری و صنعتی بسیار آسان گردد.

میزهای استیل ارزان

میزهای استیل ارزان

امروزه برای ساخت میزهای استیل هم از آلیاژهای نوع 201 استفاده می شود و هم از مدل های 304 که البته اگر نظر ما را به عنوان یکی از سازندگان قدیمی میزهای استیل در کشور بپرسید به شما می گوییم که بهتر است با اینکه قرار است از میز استیل خود با احتمال 99٪ در فضاهای مسقف و سرپوشیده استفاده کنید اما باز بهتر است کمی بیشتر دست در جیب خود کرده و میزهایی را تهیه نمایید که با آلیاژ 304 استیل ساخته و پرداخته شده اند.

ویژگی این قبیل از محصولات استیل

خوب میزهای ساخته شده از متریال استیل نیز همانند دیگر محصولات تولیدی با این جنس در صنعت از یکسری ویژگی های برجسته و حائز اهمیت برخوردار است که این ویژگی های عبارتند از:

  • امکان ساخت میز در طرح ها و مدل های مختلف
  • قابلیت تولید و ساخت آن ها در اندازه های دلخواه شما مشتریان
  • برخورداری از مقاومت ایده آل در برابر ضربه و فشار
  • قابلیت سازگاری بالا با دیگر متریال های صنعتی در ساخت
  • برخورداری از مقاومت مطلوب در برابر زنگ زدگی و رطوبت

می باشد.

که البته در کنار تمام موارد فوق بایستی به قابلیت شستشوی آسان و همچنین ضد عفونی کردن راحت میز نیز توجه لازم را داشته باشید. خصوصا در شرایط فعلی نه تنها ایران بلکه کل دنیا که با ویروس منحوس کرونا سروکار داریم.

همچنین یادتان باشد که بنا به درخواست شما در ساخت هر نوع میز خانگی و یا تجاری از جنس استیل می توان پایه های آن را مجهز به چرخ و بلبرینگ کرد تا بتوانید با راحتی بیشتری میز مورد نظر خود را جا به جا کرده و در قسمت های مختلفی از خانه و یا محل کارتان از آن استفاده نمایید.