میز استیل عسلی

2.5/5 - (2 امتیاز)

اگر به منظره خرید میز استیل جلو مبلی روانه بازار شده باشید و یا اصلا گشت و گذاری در فروشگاه های اینترنتی فعال در این عرصه کرده باشید به خوبی متوجه شده اید که از استیل در کنار تولید میزهای جلو مبلی برای ساخت میزهای عسلی نیز استفاده های فراوانی می شود. به همین منظور نیز پیشنهاد می کنیم تا اگر به فکر داشتن یک دکوراسیون زیبا چه برای محیط خانگی تان و چه برای محیط کاری تان هستید، حتما نیم نگاهی به این مطلب از مجموعه استیل نصر داشته باشید تا با میز استیل عسلی بیشتر آشنا شوید.

میز استیل عسلی چیست؟

میز استیل عسلی خوب همانطور که از نامش مشخص است میزی است که از جنس استیل ساخته شده است با این تفاوت که به نسبت میزهای جلو مبلی از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند و تقریبا می توان گفت که تک نفره تدارک دیده می شود. امروزه در بازار ایران این نوع از میزها از تنوع طرحی و رنگی بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین خاطر نیز خیالتان می تواند کاملا آسوده باشد از بابت وجود طرحی که مناسب مبلمان های خانگی و یا اداری شما در محیط کاری تان باشد.

میز عسلی استیل نیز همچون دیگر میزهای ساخته شده از آلیاژهای مختلف استیل که هم می تواند 201 باشد و هم 304 ساخته می شوند و به همین منظور نیز خیلی نیازی نیست بر روی استحکام آنان توجه نمایید؛ زیرا به خودی خود مستحکم ساخته و پرداخته می شوند. البته فراموش نکنید که شرط این مهم خرید یک میز استیل عسلی از یک مجموعه استیل کاری حرفه ای و صاحب تجربه در عرصه طراحی و تولید این نسل از میزهای جدید و مدرن می باشد.

میزهای استیل عسلی

میزهای استیل عسلی

بخش های یک میز

یک میز استیل عسلی از دو قسمت کلی تشکیل می شود که یکی فریم میز یا همان بهتر است بگوییم بدنه میز است که خب قطعا از استیل برای ساخت آن استفاده می شود و قسمت دیگر آن را رویه میز تشکیل می دهد که می توان بر حسب خوش سلیقگی شما خریداران عزیز برای این قسمت از انواع:

  • سنگ های زینتی
  • شیشه های نشکن
  • چوب های طبیعی
  • رویه های مصنوعی

و … استفاده نمود.

در کنار موارد فوق حواستان به گُلد یا همان طلایی و یا سیلور یا همان نقره ای بودن فریم میز خود نیز باشد. البته امروزه می توان با این مدل از میزهای بزرگ و مجلل در رنگ های دیگری نیز روبرو شد که اگر نظر ما رو می خواهید، توصیه می کنیم خیلی به ماندگاری رنگ های دیگر بر روی میز خود اعتماد نکنید و سعی کنید یا میز استیل طلایی را انتخاب نمایید و یا به سراغ خرید میز استیل نقره ای بروید.

کلام آخر

به عنوان سخنان پایانی در خصوص این نوع از میزها باید بگوییم که با توجه به اصل زیباشناسی در دنیای مد و دکوراسیون امروزی که خوشبختانه در کشورمان به خوبی به آن پرداخته می شود و تقریبا تمامی خانواده های ایرانی به دنبال زیباتر کردن محیط های مصرفی خود همچون محل کار و یا قسمت های مختلف خانه و کاشانه شان می باشند، خرید میزهای جلو مبلی و عسلی برای پذیرایی هرچه شکیل تر از مهمان و مهمانان می تواند به راحتی سبب سر بلند شدن شما پیش آنان شود.

تنها یادتان باشد که هر میز استیلی باید دارای یکسری از ویژگی های بارز و برجسته باشد که خیلی لازم نیست از آنان سر در بیاورید و همینکه استیل نصر را مقصد خرید خود انتخاب کنید، گویی که به همین این ویژگی ها چراغ سبز نشان داده اید. استیل کاران استیل نصر در اوج مهارت و تخصص خود آماده ساخت میزهای مورد نظر و سفارشی شما عزیزان می باشند.