میز استیل ناهار خوری

هنوز نظرسنجی نشده است

از استیل برای ساخت انواع و اقسام میزهای ناهار خوری در اشکال و همچنین تعداد مختلف نیز استفاده می شود که اتفاقا در بازار هم با قیمت مناسبی بفروش رسانده می شود و هم مردم تا کنون برای خرید آن خیلی خوب استقبال کرده اند. میز استیل ناهار خوری یک میز جذاب و درخشان در خانه شما می باشد که اگر بتوانید یک فضای ایده آل و دنج را برای درخشش آن انتخاب نمایید، بی اغراق تا 50٪ از مسیر دیزاین و زیبایی فضای خانه و یا حتی محل کارتان را پیش رفته اید! برای آشنایی بیشتر با این مدل از میزهای ناهار با شرکت استیل نصر همراه باشید.

میز استیل ناهار خوری

یک میز استیل ناهار خوری از دو قسمت کلی تشکیل می شود که یکی فریم میز یا همان بهتر است بگوییم بدنه میز است که خب قطعا از استیل برای ساخت آن استفاده می شود و قسمت دیگر آن را رویه میز تشکیل می دهد که می توان بر حسب خوش سلیقگی شما خریداران عزیز برای این قسمت از انواع:

  • چوب های طبیعی
  • سنگ های زینتی
  • شیشه های نشکن

و … استفاده نمود.

میز استیل ناهارخوری

میز استیل ناهارخوری

در کنار موارد فوق حواستان به گُلد یا همان طلایی و یا سیلور یا همان نقره ای بودن فریم میز خود نیز باشد. البته امروزه می توان با این مدل از میزهای بزرگ و مجلل در رنگ های دیگری نیز روبرو شد که اگر نظر ما رو می خواهید، توصیه می کنیم خیلی به ماندگاری رنگ های دیگر بر روی میز خود اعتماد نکنید و سعی کنید یا میز استیلی طلایی را انتخاب نمایید و یا به سراغ خرید میز استیل نقره ای بروید.

برای خرید چنین میز استیلی به چه مواردی باید توجه نماییم؟

چنانچه قصد خرید یک میز استیل ناهار خوری را کرده اید در وهله اول باید خیلی خوب به تناسب مدلی آن با سبک و سیاق دکوراسیون فضایی که می خواهید میزتان را در آن قرار دهید، بنگرید؛ زیرا معمولا این نوع از میزهای ناهارخوری را می توان از نسل میزهای مدرن بحساب آورد که خیلی با دکوراسیون های سنتی و کلاسیک سازگاری ندارند مگر اینکه رویه آن را از جنس چوب در نظر بگیرید.

با این حال اما در کنار تناسب ظاهری بایستی به چند نفره بودن میز و همچنین مناسب بودن اندازه آن با وسعت فضای خود در محیط کار و یا منزلتان نیز توجه لازم را داشته باشید. اگر مهمان باز هستید و در طول هفته افراد زیادی به دیدن شما می آیند، بهتر است یک میز مستطیلی و یا بیضی را برای خود تهیه نمایید و در غیر این صورت به سراغ خرید میزهای مربعی و یا دایره ای برای خود باشید.

فراموش نکنید که یک میز استیل ناهار خوری دارای ویژگی هایی همچون:

  • انعطاف پذیری بالا در طراحی
  • قابلیت تولید میز در سایزهای گوناگون
  • سازگاری با دیگر متریال رایج صنعتی همچون: سنگ، چوب، شیشه و …
  • استحکام عالی در برابر فشار و ضربه
  • امکان تولید در رنگ های متنوع
  • ضد آب و ضد زنگ زدگی
  • قابلیت تمیزی و استریل آسان

می باشد.

کلام آخر

پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل به انتخاب و خرید میز استیل ناهار خوری به یک استیل کار معتبر همچون استیل نصر در محدوده تهران و کرج و همچنین شهرهای نزدیک به این دو کلانشهر مراجعه نمایید. یادتان باشد که طراحی و ساخت یک میز استیل چه بصورت ساده و چه تاشو نیاز به صرف مهارت و دانش زیادی دارد که نباید با اتکا به هر استیل کاری هم بر روی وقت و هم بر روی پول خود ریسک نمایید.

مجموعه استیل کاران استیل نصر از تجربه ای بالای در زمینه طراحی و تولید انواع مختلفی از میزهای استیل برخوردار است و یکی از مجهز ترین استیل کاری های ایران است که از بهترین نیروهای بومی با دانش و تخصصی مثال زدنی برخوردار می باشد. ما قادر به طراحی هر گونه سفارش شما برای ساخت یک میز ناهار خوری استیل در ابعاد و طرح های گوناگون و سپس ساخت آن هستیم.