میز استیل کنسول

هنوز نظرسنجی نشده است

خوب همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم از استیل می توان در ساخت میز نیز استفاده کرد و میزهای استیل نیز دارای انواع و اقسام مدل ها و شکل ها هستند که یکی از محبوب ترین و شیک ترین آنان میز استیل کنسول می باشد. از این نوع میزها معمولا در فضای پذیرایی استفاده می شود و می توان با توجه به شکل و شمایل آن ها بو تناسبشان با دیگر لوازم خانگی خود یک دکوراسیون جذاب را برای هر فضای خانگی ایجاد نمود. در ادامه این مطلب با استیل نصر همراه شوید تا شما را با نکات بیشتری در خصوص میز استیل کنسول آشنا نماییم.

معرفی این نوع از میزها

اگر بخواهیم خیلی راحت و شیوا به یک تعریف جامع و کلی از میزهای کنسول بپردازیم باید بگوییم که این نوع از میزها در حقیقت حکم گنجه های خانه مادربزرگ ها و پدربزرگ هایمان را دارد که بر روی آن معمولا از قاب های عکاسی و یا دیگر اشیائ زینتی و ارزشمندشان استفاده می کردند و اینک به سبب تغییر و تحولات اساسی در معماری و ساخت خانه ها که دیگر خبری از گنجه و طاقچه و این ها نیست، می توان از میزهای کنسولی برای این منظور بهره های زیادی گرفت.

پیشترها اغلب این میزها همچون دراورها و یا میزهای توالت از چوب ساخته می شد تا اینکه پایه آلیاژ استیل در صنعت طراحی و ساخت میزها نیز وارد شد و از آن پس تولید کنندگان متوجه شدند که می توان علاوه بر تولید دیگر محصولات استیل از آن بر ای ساخت و ساز انواع و اقسام میزها نیز استفاده کرد. ساخت میز کنسول با استیل یک پیشنهاد جذاب بود که در آن ابتدا کمتر استیل کاری حاضر به انجام آن بود؛ چرا که معتقد بودند مثلا قرار است در یک فضای خانگی یک چنین میز استیلی با چه قسمت هایی از خانه ست شود و سبب ایجاد دکوراسیونی زیبا برای صاحب منزل گردد؟!

میزهای استیل کنسول

میزهای استیل کنسول

که البته این نگرانی به جایی در این خصوص بود و قدری طول کشید تا مردم عادت به استفاده از محصولات ساخته شده از آلیاژهای مختلف استیل را در فرهنگ خرید خود بگنجانند. با تولید دیگر وسایل خانگی از جنس استیل خصوصا آن هایی که در قسمت پذیرایی یک خانه قرار می گیرند همچون: میز استیل ناهار خوری و یا مبلمان استیل و همچنین میز جلو مبلی استیل رفته رفته مردم تمایل به خرید میز استیل کنسول نیز پیدا کردند.

ویژگی های میز استیل کنسول

یک میز استیل کنسول هیچ تفاوتی با دیگر میزهای کنسولی ندارد و نظیر آن ها هم از کشو یا حتی کمد داخلی برای قرار دادن وسایل مورد نظر شما برخوردار است و هم می توان بر روی آن از آینه استفاده کرد و یا اصلا نکرد؛ خیلی از موارد مربوط به استفاده از این میزها سلیقه ای می باشد و به همین خاطر می توان گفت که در تولید آن ها انعطاف پذیری بالایی به چشم می خورد.

با این حال اما یک میز استیل کنسول از ویژگی های جذابی همچون:

  • قابل استفاده به عنوان یک میز آرایشی و یا حتی دراوری برای اتاق خواب
  • امکان طراحی و تولید آن در طرح های مختلف
  • قابلیت آمیخته کردن دیگر متریال های صنعتی برای تولید آن
  • امکان انتخاب رنگ مختلف برای آن
  • برخورداری از جذابیت های ظاهری فراوان
  • امکان شستشو و تمیزی آسان
  • مستحکم و قابل اتکا برای قرار دادن وسایل سنگین

برخوردار است.

کلام آخر

به عنوان سخنان پایانی در این خصوص خواهش می کنیم که خرید محصولات استیل مورد نظر خود را حتما از استیل کاران معتبر و شناخته شده شهرتان انجام دهید که به عنوان مثال شرکت استیل نصر می تواند با توجه به شعاع فعالیتی خود برای شما خریداران تهرانی و کرجی و دیگر نقاط نزدیک به این دو کلانشهر انتخاب خوبی برای این منظور محسوب شود.

فراموش نکنید که ما تک تک محصولات استیل خود را ضمانت می کنیم تا شما از جهت کیفیت دار بودن محصول انتخابی تان کاملا مطمئن گردید.