نرده استیل آپارتمان در فردیس

5/5 - (1 امتیاز)

برای انتخاب و خرید نرده استیل آپارتمان در فردیس کرج توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب از استیل نصر با ما همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در خصوص این مدل از محصولات استیل بیش از پیش آشنا نماییم. فراموش نکنید که امروزه برای خرید یک نرده استیل اصل و اورجینال بایستی به یک فروشگاه معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید که در این زمینه شاید بهترین گزینه برای شما فردیسی های عزیز، نمایندگی شرکت بزرگ استیل کاران استیل نصر باشد.

نرده استیل آپارتمان در فردیس

پیش از آشنایی با نرده استیل باید بدانیم که امروزه استفاده از محصولات استیل در ایران بسیار رواج پیدا کرده است و بی اغراق می توان استفاده از حفاظ استیل، درب استیل و همچنین نرده استیل را در گوشه و کنار اغلب خیابان ها و فروشگاه های بزرگ و مشهور شهرهای کشورمان شاهد باشید.

نرده استیل یکی از انواع مختلف نرده های است که در مقایسه با نرده های شیشه ای، چوبی و همچنین فلزی از مزایای بسیار برجسته تری برخوردار است. استفاده از این نوع نرده ها بجای بهره گیری از نرده های کلاسیک و قدیمی ضمن افزایش ضریب ایمنی در محل نصب این نرده ها سبب زیباتر شدن نمای داخلی و حتی خارجی انواع ساختمان های تجاری، اداری و همچنین مسکونی نیز شده است. نرده های استیل بطور کلی به دو دسته: نرده استیل 201 و نرده استیل 304 تقسیم می شوند.

برای آنانی که به دنبال استفاده از نرده استیل آپارتمان در فردیس هستند، بهتر است از مدل های تولید شده با گرید 201 استفاده کنند و آن دسته که قرار است از نرده های خود در محیط های بیرون از منزل و فضای باز استفاده کنند نیز بهتر است از نرده های ساخته شده با گرید 304 استفاده نمایند.

نرده استیل آپارتمان در فردیس دارای خصوصیاتی نظیر:

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی، خوردگی و همچنین خش افتادن
  • ایده آل برای ماندن در زیر نور آفتاب برای ساعت ها
  • کاملا ایمن و دارای تنوع رنگ و طرح گوناگون
  • عدم ایجاد تغییران ظاهری در گذر زمان بر روی نرده
  • فوق العاده باکیفیت در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • امکان تمیزی و ضد عفونی کردن ساده محصول
  • دارای جذابیت های ظاهری فراوان و سطحی براق

می باشند.

نرده های استیل آپارتمان در فردیس

نرده های استیل آپارتمان در فردیس

معرفی انواع نرده های Steel

نرده های استیل از نظر طراحی به دو دسته معمولی و سفارشی تقسیم بندی می شوند و از نظر گرید مصرفی در ساخت خود نیز به دو دسته نرده های 201 و نرده های 304 استیل تقسیم می شوند. یادتان باشد برای محیط های بدون سقف و روباز همواره بهتر است از نرده های تولید شده با گرید 304 استیل استفاده نمایید؛ زیرا این مدل از محصولات دارای دوام و کیفیت به مراتب بیشتری به نسبت مدل های 201 هستند.

این در حالی است که می توان از نرده های 201 برای اماکن سرپوشیده و مسقف استفاده کرد. در خصوص طراحی ظاهری این نوع از محصولات تیز باید بدانید که مدل های ساخته شده در طرح های کارخانه ای و معمولی به نسبت هزینه در سطح پایین تری به نسبت مدل های سفارشی ساخته شده قرار داده می شوند.

کلام آخر

برای خرید نرده استیل آپارتمان در فردیس و انتخاب از میان صدها مدل عرضه شده و یا حتی سفارش دادن یک مدل بخصوص از این نوع محصولات استیل بهتر است به فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز و قابل اعتمادی که در حیطه طراحی, تولید و همچنین فروش محصولات استیل فعالیت می کنند، مراجعه نمایید.

در این خصوص استیل نصر می تواند یک گزینه ایده آل برای شما خوبان بحساب آید. برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های درج شده در سایت و یا نشانی شرکت استیل نصر در کرج و تهران با این تیم حرفه ای و معتبر در دنیای خرید و فروش محصولات استیل در ارتباط باشید.