نرده استیل آپارتمان در فرمانیه

5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال خرید یک نرده استیل خوب و باکیفیت و در عین حال زیبا برای واحد آپارتمانی خود در منطقه فرمانیه تهران هستید توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب از استیل نصر با ما همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در خصوص انتخاب و خرید نرده استیل آپارتمان در فرمانیه تهران بیش از پیش آشنا نماییم. خریداران عزیز توجه داشته باشید که استیل نصر یکی از بهترین مجموعه های استیل کاری در پاینخت است که می تواند برای شما هر نوع نرده ای که در نظر داشته باشید را از جنس این فلز ارزشمند و لوکس طراحی، تولید و سپس عرضه نماید.

نرده استیل آپارتمان در فرمانیه

نرده سازه ای مهم است که می توان با استفاده از آن به راحتی مرز میان خطر و ایمنی را مشخص نمود. با کمک نرده ها می توان از اتفاقات و فجایع ناخوشایند بسیاری جلوگیری نمود که البته شرط تحقق این مهم استفاده از نرده های باکیفیت و مناسب نیز است.

امروزه در بازار داخلی کشورمان شما می توانید با انواع و اقسام نرده های مناسب کاربری های خانگی، تجاری و همچنین اداری کشورمان مواجه شوید که بی اغراق نرده های استیل با توجه به فرم و خصوصیات ظاهری خود از جمله مناسب ترین محصولاتی هستند که می توانید از آن ها در داخل راه پله ها، بالکن ها، پنجره ها، کناره های استخر و … استفاده نمایید. یادتان باشد از این مدل نرده ها می توان در کنار انواع و اقسام پله های دیگر به غیر از پله استیل نیز استفاده کرد. از جمله نرده استیل آپارتمان در فرمانیه تهران موجود در بازار می توان به نرده های 201 و 304 اشاره داشت.

از مدل های ساخته شده با گرید 201 اصولا برای اماکن سرپوشیده و مسقف استفاده می شود. این در حالی است که از مدل های تولید شده با گرید 304 می توان برای هر نوع جا و مکانی استفاده کرد و با خیالی آسوده از کیفیت بالای این نوع از محصولات استیل در برابر انواع و اقسام شرایط محیطی از آنان بهره ها گرفت!

نرده استیل آپارتمانی در فرمانیه

نرده استیل آپارتمانی در فرمانیه

معرفی ویژگی های نرده های استیل

نرده های استیل نیز همچون دیگر نرده های ساخته شده از دیگر متریال های رایج صنعتی دارای ویزگی ها و مزایای قابل توجهی هستند که از مهمترین آن ها می توان به:

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی، خوردگی و همچنین خش افتادن
  • ایده آل برای ماندن در زیر نور آفتاب برای ساعت ها
  • کاملا ایمن و دارای تنوع رنگ و طرح گوناگون
  • عدم ایجاد تغییران ظاهری در گذر زمان بر روی نرده
  • فوق العاده باکیفیت در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • امکان تمیزی و ضد عفونی کردن ساده محصول
  • دارای جذابیت های ظاهری فراوان و سطحی براق

اشاره داشت.

دوستان گرامی توجه داشته باشید که تمام موارد گفته شده شامل هر دو نوع نرده 201 و 304 استیل می شود.

عوامل موثر در تعین قیمت نرده های استیل

نرده استیل کالایی است که شما هم می توانید در بازار با مدل ساده و عمومی آن مواجه شوید و هم می توانید در صورت تمایل و اندکی خرج بیشتر به مدل هایی منعطف یا در اصطلاح سفارشی آن دست پیدا کنید. انتخاب میان این دو عامل بی تعارف هزینه متفاوتی را به هنگام خرید شما عزیزان ایجاد خواهد کرد؛ چرا که یکی از عوامل بسیار موثر در تعیین قیمت نرده های استیل مربوط به مدل ساده و یا سفارشی
آن می شود که می تواند بصورت ترکیبی با دیگر متریال های زینتی موجود در بازار ایجاد شود.

البته به غیر از مورد فوق موارد دیگری نیز هستند که بر روی قیمت نهایی یک نرده استیل تاثیرات زیادی از خود می گذارند. برای مثال:

  • گرید استیل به کار رفته در ساخت
  • تعیین رنگ نرده
  • طول پروفیل های استیلی کار گذاشته شده
  • هزینه حمل
  • و در نهایت هزینه نصب

نیز از دیگر پارامترهای مهم و اثربخش در تعیین قیمت نرده استیل بحساب آورده می شوند.