نرده استیل در اسلامشهر

هنوز نظرسنجی نشده است

اگر برای فضای مورد نظر خود چه در یک محیط بسته و چه در یک محیط باز نیاز به استفاده از نرده هایی کاملا مستحکم و ایمن دارید ما به شما نرده استیل در اسلامشهر را معرفی می کنیم که هم از نظر ظاهری فوق العاده زیبا و چشم نواز هستند و هم از نظر کیفی و ماندگاری می توان بر روی آن ها حساب ویژه ای باز نمود. برای آشنایی هر چه بیشتر با این نوع از نرده ها توصیه می کنیم به مطالعه کامل این مطلب از شرکت استیل نصر برای خود بپردازید.

نرده استیل در اسلامشهر

پیش از آشنایی با نرده استیل در اسلامشهر باید بدانیم که امروزه استفاده از محصولات استیل در ایران بسیار رواج پیدا کرده است و بی اغراق می توان استفاده از حفاظ استیل، پله استیل، درب استیل و همچنین نرده استیل را در گوشه و کنار اغلب خیابان ها و فروشگاه های بزرگ و مشهور شهرهای کشورمان شاهد باشید.

نرده استیل یکی از انواع مختلف نرده های است که در مقایسه با نرده های شیشه ای، چوبی و همچنین فلزی از مزایای بسیار برجسته تری برخوردار است. استفاده از این نوع نرده ها بجای بهره گیری از نرده های کلاسیک و قدیمی ضمن افزایش ضریب ایمنی بدر محل نصب این نرده ها سبب زیباتر شدن نمای داخلی و حتی خارجی انواع ساختمان های تجاری، اداری و همچنین مسکونی نیز شده است. نرده های استیل بطور کلی به دو دسته: نرده استیل 201 و نرده استیل 304 تقسیم می شوند.

از مدل 201 برای فضاهای داخلی و از مدل 304 نیز برای استفاده در محیط های روباز و بدون سقف بهره وری بعمل آورده می شود به همین خاطر نیز نرده های ساخته شده با استیل 304 از قیمت به مراتب بیشتری به نسبت مدل های 201 برخوردار هستند. علی ایحال بد نیست بدانید که این قبیل از محصولات استیل دارای ویژگی های قابل توجهی از جمله:

  • مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • مقاوم در برابر تغییرات جوی و رطوبت
  • ضد خش و ضد زنگ
  • ایده آل در برابر حرارت و آتش سوزی
  • دارای طرح های فراوان در رنگ های مختلف
  • باکیفیت و با دوام بدون تغییر رنگ ظاهری در گذر زمان
  • برخورداری از قابلیت شستشو و ضد عفونی کردن آسان

برخوردار می باشند.

نرده استیل در اسلامشهر

نرده استیل در اسلامشهر

آشنایی با نصب نرده های Steel

برای نصب نرده های استیل در ابتدا باید محل قرارگیری پایه نرده ها بر روی کف پله ها مشخص شود. و سپس عمل انجام سوراخ بر روی کف پله مشخص گردد. لازم به ذکر است در این مرحله ممکن است سطح کف پله ها بصورت یکسان و همتراز با همدیگر نباشد. و به همین خاطر در چنین وضعیتی باید از شمشه برای انجام این نشانه گذاری دقیق بهره گرفت.

پس از انجام عمل سوراخ کردن کف پله ها، باید میل ترانس های استیل را در آنان جایگذاری کرده و به کمک چسب سنگ یا پیچ و مهره آن ها را به خوبی در داخل کفی ها محکم نمود.

در مرحله بعدی که دیگر خیالمان از بابت محکم شدن میل ها و خشک شدن کامل چسب سنگ استفاده شده راحت می گردد. باید به سراغ تعبیه کردن پایه های استیل برویم و نهایتا با دستگاه تراش، میل ترانس های اضافه را بُرش دهیم. حال چاکدار ناخنی را بر روی پایه ها متصل می نماییم. اکنون دیگر نوبت به کشیدن هندریل یا در واقع همان قسمتی از نرده می رسد. که برای بالا و پایین رفتن از پله ها دستمان را به آن ها می گیریم. این هندریل ها در قسمت های پاگرد که باید همراه پله ها پیچ بخورند از بغل به هندریل بعدی متصل می شوند. و بر روی آن ها می توان در صورت تمایل از زانویی های استیل استفاده نمود.

پس از آن اقدام به نصب خط و یا خطوط نرده کرده و اتمام کار را عنوان می نماییم.