نرده استیل در اقدسیه

2/5 - (1 امتیاز)

اقدسیه نام یکی از محلات قدیمی و مرفه نشین واقع در منطقه یک تهران یا همان منطقه شمیرانات است که ساکنین و دارندگان انواع و اقسام واحدهای مسکونی، تجاری و همچنین اداری در آن می توانند برای انتخاب و خرید نرده استیل در اقدسیه تهران به مجموعه بزرگ و توانمند استیل نصر مراجعه نمایند. برای همین نیز ما برآن شدیم تا در ادامه این مطلب با شما کمی بیشتر در این خصوص صحبت نماییم. فراموش نکنید که نرده های استیل نصر همگی دارای یک گارانتی و برگ ضمانت کیفی معتبر و چند ساله می باشند.

نرده استیل در اقدسیه

نرده استیل یکی از محبوب ترین و پرفروش مدل از محصولات نرده ای موجود در بازار کشورمان است. این نرده ها که عموما از جنس آلیاژ 201 و یا 304 ساخته و پرداخته می شوند، به دلیل کیفیت و جذابیت های ظاهری خود از طرفداران پروپاقرصی در کشورمان و خصوصا در کلانشهرهایی همچون تهران و کرج برخوردارند.

مفتخریم که بگوییم یکی از مجموعه های فعال در این حیطه از تولید نرده های استیل، استیل نصر است که اعضای تیم آن با کسب مهارت و دانش روز جهانی و ادغام آن با فاکتور طلایی فعالیت های صنعتی؛ یعنی تجربه توانسته اند به بهترین و مقرون به صرفه ترین نرده های استیل حداقل در بازار مصرفی خرید و فروش نرده استیل در اقدسیه استان تهران دست پیدا نمایند. در ادامه شما را با یکسری از مزایای نرده های استیل آشنا می نماییم.

نرده استیل در اقدسیه

نرده استیل در اقدسیه

ویژگی های شاخص نرده های استیل

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی، خوردگی و همچنین خش افتادن
  • ایده آل برای ماندن در زیر نور آفتاب برای ساعت ها
  • کاملا ایمن و دارای تنوع رنگ و طرح گوناگون
  • عدم ایجاد تغییران ظاهری در گذر زمان بر روی نرده
  • فوق العاده باکیفیت در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • امکان تمیزی و ضد عفونی کردن ساده محصول
  • دارای جذابیت های ظاهری فراوان و سطحی براق

و … می باشد.

خریداران عزیز توجه داشته باشید که در گذشته نرده تنها مسئولیت جدایی مسیر امن از خطرناک را برای انسان ها بر عهده داشته است که در حال حاضر نیز ضمن برخورداری از همین نقش حیاتی، به دلیل اهمیت داشتن عنصر زیبایی شناسی در انواع و اقسام ساختمان های کوچک و بزرگ، سازندگان به نوعی مجبور به استفاده از محصولاتی با ظاهری زیبا همچون نرده های استیل هستند.

زمینه کاربری نرده ها

این مدل از نرده ها عموما از دو آلیاژ شناخته شده 201 و یا 304 استیل ساخته می شوند و همواره نیز توصیه می شود که اگر قرار است از آنان در محیط های روباز با کاربری زیاد استفاده شود، مدل های 304 و در غیر صورت جهت صرفه جویی در هزینه از سوی خریدار عزیز نیز مدل 201 تهیه شود.

نرده های استیل همچون دیگر محصولات استیل از قابلیت استفاده در انواع و اقسام بخش های مختلف ساختمانی دارا هستند و می توان از آن ها برای زمینه های مصرفی از قبیل:

  • پله ها
  • راه پله ها
  • پنجره ها
  • و تراس ها

استفاده نمود. تازه این تنها بخش کوچکی از موارد مصرف نرده های استیل هستند و ما دیگر به استفاده از آن ها در  برگزاری همایش ها، افتتاحیه ها و همچنین شهربازی های مسقف و روباز که از مشتریان پروپاقرص این قبیل از نرده ها هستند، اشاره ای نمی کنیم!

به غیر از همه این موارد شما باید بدانید که همین نرده ها نیز دارای مدل های مختلفی از ساده تا سفارشی شده هستند که شما بایستی با در نظر گرفتن قیمت آن ها و همچنین میزان بودجه خود و صد البته سلیقه شخصی تان اقدام به خرید مناسب ترین مدل از نرده های استیل برای خود کنید. لازم به ذکر است امکان تلفیق استیل با دیگر متریال های محبوب صنعتی در مدل های سفارشی آنان برای رسیدن به نرده ای خارق العاده وجود دارد.