نرده استیل در تهرانسر

5/5 - (1 امتیاز)

برای اینکه موفق به انتخاب و خرید یک نرده استیل زیبا و در عین حال مستحکم برای نصب در بیرون و یا داخل محیط آپارتمانی خود شوید، بهتر است تا انتهای این مطلب با استیل نصر همراه باقی بمانید. ما در این مطلب می خواهیم برایتان از انواع نرده های استیل صحبت کنیم و شما را با ویژگی های این مدل از محصولات استیل به نسبت دیگر مدل نرده های موجود در بازار کشورمان آشنا نماییم. البته فراموش نکنید که در این مطلب برایتان در خصوص عوامل موثر بر روی قیمت فروش این قبیل از نرده ها نیز برایتان سخن خواهیم گفت. پس با ما تحت عنوان مطلب نرده استیل در تهرانسر باشید.

نرده استیل در تهرانسر

نرده استیل در تهرانسر سازه ای مهم است که می توان با استفاده از آن به راحتی مرز میان خطر و ایمنی را مشخص کرد. با کمک نرده ها می توان از اتفاقات و فجایع ناخوشایند بسیاری جلوگیری نمود که البته شرط تحقق این مهم استفاده از نرده های باکیفیت و مناسب نیز است.

امروزه در بازار داخلی کشورمان شما می توانید با انواع و اقسام نرده های مناسب کاربری های خانگی، تجاری و همچنین اداری مواجه شوید که بی اغراق نرده های استیل با توجه به فرم و خصوصیات ظاهری خود از جمله مناسب ترین محصولاتی هستند که می توانید از آن ها در داخل راه پله ها، بالکن ها، پنجره ها، کناره های استخر و … استفاده نمود. یادتان باشد از این مدل نرده ها می توان در کنار انواع و اقسام پله های دیگر به غیر از پله استیل نیز استفاده کرد. از جمله نرده های استیل رایج در بازار می توان به نرده های 201 و 304 اشاره داشت.

لازم به ذکر است که از نرده های ساخته شده با گرید 201 برای اماکن مسقف و از مدل های ساخته شده با گرید 304 در محیط های فضای باز استفاده می شود؛ دلیل آن هم استحکام بیشتر محصولات تولید شده با آلیاژ 304 استیل است که در مقابل شرایط طبیعی بسیار مقاوم هستند.

نرده استیل در تهرانسر

نرده استیل در تهرانسر

ویژگی های یک نرده Steel در چیست؟

پیش از هر چیزی اجازه دهید به شما بگوییم که اگر جویای تهیه یک نرده استیل باکیفیت برای تجهیز کردن و ایمن سازی بخش های داخلی و یا خارجی ساختمان اداری، تجاری و یا مسکونی خود در تهران هستید، بهترین گزینه برایتان مجموعه بزرگ و معتبر استیل نصر است که با بهره گیری از دانش روز جهانی در عرصه استیل و همچنین استفاده از زبده ترین نیروهای بومی توانسته تاکنون معرف بهترین و استثنایی ترین محصولات استیل خصوصا در زمینه های نرده استیل و حفاظ استیل در کل کشورمان باشد.

نرده استیل در تهرانسر نیز همچون دیگر نرده های تولید شده با این فلز مقاوم و زیبا از ویژگی های برجسته ای برخوردار است که از مهمترین آن ها می توان به:

  • مقاوم در برابر خوردگی، خش و زنگ زدگی
  • دارای ساختاری ظاهری بادوام در برابر تابش نور خورشید
  • عدم تغییر ظاهری در نمای کلی نرده ها
  • ایمن در برابر حرارت و آتش
  • دارای مقاومت مطلوب در برابر تغییرات شرایط جوی
  • عدم نیاز به بررسی و تعمیرات پیاپی
  • برخورداری از طرح ها و رنگ های جورواجور
  • دارای خصوصیات ظاهری جذاب
  • قابل شستشوی راحت و ضدعفونی کردن سریع
  • برخوردار از طول عمر بالا

اشاره نمود.

البته یادتان باشد تمام موارد گفته شده تنها زمانی مختص نرده استیل شما می شود که آن را یک متخصص تولید کرده باشد؛ چرا که امروزه استیل کاران زیادی را می توان یافت که به دلیل عدم وجود آگاهی کامل افراد اقدام به تولید محصولات استیل با نازل ترین کیفیت ممکنه اما قیمتی گزاف می نمایند!

کلام آخر

در پایان بد نیست توجه داشته باشید که استیل نصر نه تنها در زمینه طراحی و تولید نرده های استیل بلکه در زمینه سایر تولیدات از این فلز ارزشمند و لوکس نیز موفق ظاهر شده و شما عزیزان می توانید با راحتی خیال هرچه تمام اقدام به انتخاب محصولات مورد نظرتان برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی آپارتمان های مسکونی و غیر مسکونی خود نمایید.