نرده استیل در تهران پارس

5/5 - (1 امتیاز)

تهران پارس یکی از شرقی ترین نقاط موجود در سطح پایتخت است که بنا به ساختمان های تجاری، اداری و همچنین مسکونی که در این نقطه قرار گرفته اند، بهتر است همواره از نرده های مستحکم و با دوامی که اتفاقا از ظاهری جذاب و چشم نواز نیز برخوردار هستند در آن استفاده نمود. برای همین نیز استیل نصر برآن شده است تا در ادامه این مطلب از خود شما را با مواردی مهم در خصوص انتخاب و خرید نرده استیل در تهران پارس آشنا نماید که امیدواریم در تهیه این نوع از محصولات استیل این مطلب برایتان بسیار کارایی داشته باشد.

نرده استیل در تهران پارس

نرده استیل در تهران پارس می تواند هم بصورت معمولی باشد و هم بصورت سفارشی و هم بصورت تسمه ای یا همان نرده های کابلی که البته انتخاب از این نوع نرده تنها تنها بسته به نظر و سلیقه شما و البته میزان پولی دارد که می خواهید برای خرید نرده و نصب آن در محیط زندگی و یا محل کارتان هزینه نمایید.

اما بطور کلی باید بدانید که در ایران استیل کاران از دو گرید معروف 201 و 304 استیل برای تهیه محصولات خود از جمله نرده ها و هندریل ها استفاده می کنند که خب از مدل های ساخته شده با گرید 201 همواره بایستی در اماکن سرپوشیده و دارای سقف استفاده کرد؛ چرا که این مدل از نرده ها به نسبت مدل های ساخته شده با گرید 304 از ساختار ضعیف تری در مقابل رطوبت، بارش و همچنین تابش مستقیم نور خورشید به خود برخوردار هستند و در مدت زمان کمی جذابیت ظاهری خود را از دست می دهند.

این در حالی است که نرده های استیل تولید شده با گرید 304 از این فلز لوکس و درخشان را می توان در هر نقطه ای از شهر و ساختمان مورد نظرتان نصب و پیاده سازی نمایید و هیچگونه نگرانی نیز بایت اینکه بر اثر وارد شدن رطوبت به ساختار درونی آن یا ساعت ها ماندن زیر نور آفتاب آن نداشته باشید!

نرده های استیل در تهران پارس

نرده های استیل در تهران پارس

ویزگی نرده های Steel

نرده های استیل به شرط اینکه از کیفیت بالایی برخوردار باشند و تولید کننده نیز در ساخت آن ها بخاطر کم کردن هزینه از آلیاژهای ضعیف دیگری استفاده نکرده باشد از ویژگی هایی همچون:

  • ضد زنگ و ضد خش بودن
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر آب
  • مقاوم در برابر سرما
  • مقاوم در برابر گرما
  • برخوردار از ظاهری زیبا
  • دارای تنوع رنگی و مدلی زیاد

برخوردار هستند. البته نباید فراموش کرد که به ویژگی های فوق امکان شستشوی آسان محصول و همچنین عدم ایجاد تغییرات ظاهری در گذر زمان را هم بایستی اضافه کرد. البته فراموش نکنید که این موارد تنها در صورتی می تواند شامل حال محصول استیل مورد نظر شما شود که آن را از یک مرکز استیل کاری و یا فروشگاه استیل معتبر خریداری فرمایید که در این خصوص بی شک استیل نصر می تواند برای شما تهران پارسی های عزیز یک مرکز قابل اعتماد و باکیفیت تلقی شود.

کلام آخر

اجازه دهید تا خیالتان را راحت کنیم؛ در بازار ایران تقریبا تمامی نرده های ساخته شده از استیل در یک رنج قیمتی قرار داده می شوند؛ مگر اینکه خودتان تقاضای ساخت یک نرده سفارشی با شکل و شمایلی خاص برای مکان مورد نظرتان را داشته باشید که در این صورت حق بدهید اگر استیل کاران مطابق سفارشتان عمل کرده و در آخر توقع دریافت پول بیشتری از شما عزیزان داشته باشند!

مع الوصف قیمت نرده استیل در تهران پارس ایران با توجه به عوامل مشخصی تعیین می شود که این موارد عبارتند از:

  • متراژ نرده استیل
  • جنس گرید استیل
  • طرح نرده مورد نظر
  • هزینه حمل ‌و نقل

مهمترین عامل در خصوص تعیین قیمت نرده های استیل، جنس محصولات استیل است که در واقع تضمین کننده کیفیت آن در دراز مدت برای شما و منزلتان خواهد بود.