نرده استیل در تهران

هنوز نظرسنجی نشده است

برای خرید نرده استیل در تهران توصیه میکنیم در ادامه این مطلب از استیل نصر با ما همراه شوید تا شما را با انواع مختلفی از نرده های ساخته شده از آلیاژ زیبا و مستحکم Steel آشنا نماییم. یادتان باشد وظیقه یک نرده خوب، ایجاد امنیت برای مکانی است که در آن نصب شده است؛ یعنی یک نرده ضمن داشتن ظاهری زیبا بایستی از جنسی سخت و مقاوم نیز برخوردار باشد تا شما بتوانید با خیالی آسوده به کیفیت آن اعتماد کنید! استیل نصر یکی از متخصص ترین کارگاه های استیل کاری در تهران است که امروزه از تنوع مدلی بسیار زیادی در حوزه فروش نرده های استیل برخوردار است.

نرده استیل در تهران

نرده استیل در تهران را می توان در 2 گرید نرده 201 استیل و نرده 304 استیل پیدا نمود. نرده های ساخته شده با آلیاز 201 استیل به نسبت نرده های 304 تولید شده با این فلز لوکس شاید از قیمتکمتری برخوردار باشند و برای عموم خریداران گزینه بهتری باشند اما شک نکنید که به لحاظ کیفی این نرده های 304 استیل هستند که می توانند از هر لحاظ خیال شما خریداران عزیز را راحت و آسوده نمایند. نرده های 304 استیل شاید از نظر قیمتی برای شما عزیزان گرانتر باشند اما شک نکنید که کیفیت ساخت آنان به خوبی تفاوت قیمت میان آن ها با گریدهای 201 را برایتان جبران خواهد نمود.

این مدل از نرده ها چه با گرید 201 و چه با گرید 304 استیل تولید شده باشند از ویژگی هایی نظیر:

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی، خوردگی و همچنین خش افتادن
  • ایده آل برای ماندن در زیر نور آفتاب برای ساعت ها
  • کاملا ایمن و دارای تنوع رنگ و طرح گوناگون
  • عدم ایجاد تغییران ظاهری در گذر زمان بر روی نرده
  • فوق العاده باکیفیت در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • امکان تمیزی و ضد عفونی کردن ساده محصول
  • دارای جذابیت های ظاهری فراوان و سطحی براق

برخودار هستند.

نرده استیل در تهران

نرده استیل در تهران

تعیین قیمت نرده استیل

پیش از پرداختن به فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت نرده استیل در تهران بد نیست بدانید که گران ترین نوع این مدل از محصولات استیل در حقیقت نرده های سفارشی بحساب آورده می شوند که می توان از چوب، شیشه و حتی سنگ های تزئینی جهت طراحی و ساخت آن ها استفاده کرد و به نرده ای با ظاهری فوق العاده جذاب دست پیدا نمود. همچنین نرده های استیل همانند دیگر نرده ها دارای خاصیت شکل پذیری و انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و می توان آن ها را برای هر فضا و مکانی در نظر گرفت.

حال بد نیست توجه شما را به عوامل موثر در تعیین قیمت نرده استیل برتر جلب نماییم که عبارتند از:

  • متراژ استیل به کار برده شده.
  • گرید استیل که می تواند از نوع 201، 304 و 316 باشد.
  • سادگی و یا پیچیدگی طرح مورد نظر جهت ساخت نرده
  • و هزینه حمل و نقل

اشاره داشت.

مخاطبان عزیز و خریداران نرده و دیگر محصولات استیل در کلانشهر تهران می توانند تمام سفارشات خود در این حیطه از مرحله طراحی تا تولید و نصب آن در محل را به عهده تیم خبره و کاربلد استیل نصر بسپارند. این مجموعه با سابقه ای درخشان در این عرصه تاکنون توانسته به خوبی جواب اعتماد مشتریانش را بدهد و با تولید محصولاتی کیفی نه صرفا کمی و قرار دادن قیمت هایی منصفانه در بازار لحظه ای امروز کشورمان فرصت استفاده و خرید طیف گسترده ای از محصولات استیل را برای تمامی هموطنانمان ایجاد نماید.