نرده استیل در رباط کریم

هنوز نظرسنجی نشده است

رباط کریم یکی دیگر از نقاط نزدیک به شهر بزرگ تهران است. که می توان برای هرچه زیباتر شدن خانه ها و محیط های کاری و تجاری در آن دست به دامن استفاده از محصولات استیل در آن زد. برای همین نیز استیل نصر تصمیم دارد تا در ادامه این مطلب از خود شما را با مواردی مهم در خصوص انتخاب و خرید نرده استیل در رباط کریم تهران بیشتر آشنا نماید. تنها توجه داشته باشید که این مدل از نرده های فلزی از گارانتی معتبری نیز برخوردار هستند که تا سالیان سال خیالتان را از بابت کیفیت و دوام خود آسوده خواهند کرد.

نرده استیل در رباط کریم

نرده استیل در رباط کریم می تواند هم بصورت کابلی باشد و هم بصورت عادی؛ نرده های کابلی نرده هایی هستند که در قسمت میانی خود از تسمه هایی با خاصیت ارتجاعی برخوردار هستند که در هنگام برخورد شما و یا اجسام به آن باعث عقب راندنتان شده و خطر سقوط را برای تان کاملا دور می کند. این در حالی است که نرده های معمولی از چنین خاصیتی برخوردار نیستند!

نرده استیل در رباط کریم را می توان در دو آلیاژ 201 و 304 Steel پیدا کرد. از آنجایی که در مطالب گذشته نیز به شما بارها و بارها گوشزد کرده ایم. نرده های تولید شده از آلیاژ 201 را می توان در محیط های مسقف و سر پوشیده استفاده کرد. این در حالی است که نزده های نوع 304 را می توان در هر نقطه و مکانی نصب و پیاده سازی نمود.

تنها یادتان باشد که نرده های 304 به نسبت نرده های 201 از استحکام و دوام بیشتری نیز برخودار هستند و به لحاظ هزینه ای نیز بایستی برای خرید آن ها پول بیشتری را حرج نمایید.

نرده استیل در رباط کریم

نرده استیل در رباط کریم

ویژگی های یک نرده Steel در چیست؟

یک نرده استیل واقعی که از فلز ارزشمند و لوکس Steel در ساخت آن استفاده شده باشد، بایستی از یکسری ویژگی های جذاب برخوردار باشد که از مهمترین آن ها می توان به:

  • ایده آل بودن برای ساعت ها ماندن در زیر نور خورشید
  • مقاومت عالی در برابر ضربه، خمش و برش
  • فوق العاده زیبا، جذاب و درخشان
  • قابل شستشو و نظافت آسان
  • مقاوم در برابر رطوبت و آب
  • دارای تنوع مدلی بالا

اشاره داشت.

البته به موارد فوق بایستی عدم نیاز به تعمیر در طول مدت زمانی طولانی و همچنین ترمیم دیر به دیر این قبیل از محصولات استیل نیز اشاره داشت. فراموش نکنید که نرده های 201 استیل به نسبت نرده های 304 استیل کمی زودتر دستخوش تغییرات ظاهری بر روی خود می شوند. و به همین خاطر است که همواره توصیه می کنیم. در بخش خرید نرده استیل به سراغ مدل هایی بروید که با آلیاز خانواده 300 طراحی و تولید شده اند!

کلام آخر

به عنوان کلام آخر بد نیست بدانید قیمت یک نرده استیل با در نظر گرفتن مواردی از قبیل:

  • مدل انتخابی و طرح نهایی محصول
  • طول میله های استیل ساخته شده
  • جنس آلیاژ استیل مصرفی برای نرده
  • و همچنین هزینه نصب و حمل محصول

تعیین می شود. شایان به ذکر است تا بدانید استیل نصر همه توان خود را به کار بسته است. تا ضمن ایجاد محصولاتی با کیفیت و خاص آن ها را با قیمتی مناسب به دست شما خریداران عزیز و سازندگان انواع و اقسام واحد های مسکونی و غیر مسکونی برساند. جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید از طریق شماره های درج شده در صفحه نخست سایت با تیم پشتیبانی ما؛ یعنی تیم بزرگ استیل کاران استیل نصر در ارتباط باشید.