نرده استیل در طالقان

5/5 - (1 امتیاز)

نرده استیل از جمله محصولات ایمنی و محافظتی است که در تمام اقصی نقاط دنیا دارای جذابیت های بالا و همچنین مشتریان پر شمار و پروپاقرصی می باشد. یکی از محدوده های پر فروش این محصول استیل مربوط به طالقان از توان استان البرز می شود. پس اگر شما نیز از جمله ساکنین منطقه طالقان هستید و در حال ساخت و ساز و یا ایمن کردن خانه های شخصی تان هستید، توصیه می کنیم حتما در بخش نرده گذاری به سراغ محصولات تولید شده از جنس استیل برای خود باشید. در ادامه این مطلب با شرکت استیل نصر همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص نرده استیل در طالقان بیشتر آشنا نماییم.

نرده استیل در طالقان

نرده سازه ای مهم است که می توان با استفاده از آن به راحتی مرز میان خطر و ایمنی را مشخص کرد. با کمک نرده ها می توان از اتفاقات و فجایع ناخوشایند بسیاری جلوگیری نمود که البته شرط تحقق این مهم استفاده از نرده های باکیفیت و مناسب نیز است.

امروزه در بازار داخلی کشورمان شما می توانید با انواع و اقسام نرده های مناسب کاربری های خانگی، تجاری و همچنین اداری مواجه شوید که بی اغراق نرده های استیل با توجه به فرم و خصوصیات ظاهری خود از جمله مناسب ترین محصولاتی هستند که می توانید از آن ها در داخل راه پله ها، بالکن ها، پنجره ها، کناره های استخر و … استفاده نمود. یادتان باشد از این مدل نرده ها می توان در کنار انواع و اقسام پله های دیگر به غیر از پله استیل نیز استفاده کرد. از جمله نرده های استیل رایج در بازار می توان به نرده های 201 و 304 اشاره داشت.

لازم به ذکر است که از نرده های ساخته شده با گرید 201 برای اماکن مسقف و از مدل های ساخته شده با گرید 304 در محیط های فضای باز استفاده می شود؛ دلیل آن هم استحکام بیشتر محصولات تولید شده با آلیاژ 304 استیل است که در مقابل شرایط طبیعی بسیار مقاوم هستند.

نرده های استیل در طالقان

نرده های استیل در طالقان

ویژگی نرده های Steel

نرده های استیل ویژگی های مختلف و متعدد فراوانی دارند که اگر بخواهیم تنها به گوشه ای از آنان اشاره نماییم بایستی به:

  • ضد خش
  • ضد زنگ
  • ضد خوردگی
  • مقاوم در برابر نور آفتاب
  • مقاوم در برابر گرما و سرما و تغییرات شرایط آب و هوایی
  • عدم ایجاد تغییرات ظاهری در گذر زمان
  • ایده آل برای تمیزی و همیشه براق بودن
  • عدم نیاز به ترمیم و تعمیرات به دلیل کیفیت بالا
  • برخوردار از طرح ها و مدل های گوناگون
  • قابل سفارش در رنگ های مختلف

اشاره نماییم.

البته این نکته را نیز مدنظر خود قرار دهید که امروزه اغلب خریداران این نوع از محصولات استیل بیشتر به سبب جذابیت های ظاهری این مدل از نرده ها می باشد که میل به خرید و استفاده از آن ها در ساختمان های کوچک و بزرگ خود دارند.

از طرفی با توجه به شرایط فعلی حاکم در تمام دنیا به دلیل وجود بیماری مهلک COV-19 این نوع از محصولات دارای قابلیت شستشوی آسان و ضدعفونی نمودن بسیار راحتی هستند که می تواند در آرامش خاطر استفاده کنندگان از این جنس نرده ها نیز بسیار حائز اهمیت باشد.

کلام آخر

پیش از پرداختن به فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت نرده استیل برتر بد نیست بدانید که گران ترین نوع این مدل از محصولات استیل در حقیقت نرده های سفارشی بحساب آورده می شوند که می توان از چوب، شیشه و حتی سنگ های تزئینی جهت طراحی و ساخت آن ها استفاده کرد و به نرده ای با ظاهری فوق العاده جذاب دست پیدا نمود. همچنین نرده های استیل همانند دیگر نرده ها دارای خاصیت شکل پذیری و انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و می توان آن ها را برای هر فضا و مکانی در نظر گرفت.

حال بد نیست توجه شما را به عوامل موثر در تعیین قیمت نرده استیل برتر جلب نماییم که عبارتند از:

  • متراژ استیل به کار برده شده.
  • گرید استیل که می تواند از نوع 201، 304 و حتی 316 باشد.
  • سادگی و یا پیچیدگی طرح مورد نظر جهت ساخت نرده
  • و هزینه نصب و حمل محصول

اشاره داشت.

علاقه مندان به تهیه نرده استیل در طالقان می توانند از طریق مجموعه بزرگ استیل کاران استیل نصر نیاز خود را چاره نمایند. تنوع محصولی و امکان ساخت نرده های سفارشی برای قسمت های مختلف مخیط های خانگی و غیر خانگی شما عزیزان یکی از تخصص های چشمگیر استیل نصر بحساب می آید.