نرده استیل در فرحزاد

5/5 - (1 امتیاز)

فرحزاد یکی از نقاز بسیار خوش آب و هوای موجود در شمال پایتخت است که می توان در آن حسابی به گشت و گذار پرداخت و از جاذبه های گردشگری و دیدنی های فرحزاد و نهایتا رستوران های آن نهایت استفاده را برد. در این نقطه از شهر تهران با توجه به شرایط آب و هوایی بایستی همیشه از مصالح ساختمانی استفاده کرد که دارای مقاومت مطلوبی در برابر آب و بارش های جوی می باشند و در کنار آن از ظاهری زیبا و جذاب نیز برخوردارند. به همین خاطر نیز استیل نصر برآن شده است تا در ادامه این بلاگ شما را با نکاتی مهم در خصوص استفاده از نرده استیل در فرحزاد تهران بیشتر آشنا نماید.

نرده استیل در فرحزاد

خب همانطور که شما تهرانی های عزیز می دانید فرحزاد نام یکی از مناطق جذاب تفریحی و گردشگری در شمال کلانشهر تهران است که از آب و هوایی معتدل کوهستانی نیز برخوردار است. در فرحزاد با توجه به پستی و بلندی های ایجاد شده بر روی زمین، همواره مغازه داران و غرفه داران جهت عبور راحت تر هرچه بهتر شما عزیزان از نرده های آهنی استفاده کرده اند که چند سالی است البته این نرده ها جای خود را به نرده های استیل در فرحزاد داده است؛

زیرا که این مدل از محصولات استیل هم از ظاهری به مرابت زیباتر و جذابتر از نرده های آهنی دیگر برخوردار هستند و هم به لاظ کیفی مقاومتر بوده و شما با خیالی آسوده می توانید دست خود را به آن ها گرفته و از پله ها و نواحی پست و بلند ایجاد دشه در فرحزاد تردد نمایید.

نرده های Steel در فرحزاد تهران دارای ویژگی هایی از قبیل:

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی، خوردگی و همچنین خش افتادن
  • ایده آل برای ماندن در زیر نور آفتاب برای ساعت ها
  • کاملا ایمن و دارای تنوع رنگ و طرح گوناگون
  • عدم ایجاد تغییران ظاهری در گذر زمان بر روی نرده
  • فوق العاده باکیفیت در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • امکان تمیزی و ضد عفونی کردن ساده محصول
  • دارای جذابیت های ظاهری فراوان و سطحی براق

می باشند.

نرده استیل در فرحزاد

نرده استیل در فرحزاد

قیمت یک نرده استیل چطور تعیین می شود؟

قیمت یک نرده استیل با در نظر داشتن نوع آلیازی که در ساخت آن استفاده شده است، مشخص می گردد؛ خب همانطور که در سایر مطالب استیل نصر نیز به آن اشاره کرده بودیم، نرده های موجود در بازار استیل ایران عمدتا یا از گرید 201 ساخته و پرداخته می شوند و یا با گرید 304 تولید می شوند. مدل های ساخته شده با گرید 201 به نسبت مدل های تولید شده با گرید 304 از کیفیت کمتری برخوردار هستند و به همین خاطر نیز عموما از آن ها در اماکن مسقف و سرپوشیده استفاده می شود. ولی خب از طرفی نیز به لحاظ قیمتی ارزانتر از مدل های ایجاد شده با آلیاژ 304 هستند!

مورد دومی که بر روی قیمت یک نرده استیل در فرحزاد تاثیرگذار است، نوع طراحی محصول است که می تواند بصورت ساده و از پیش تعیین شده باشد و یا می تواند بصورت سفارشی و با طراحی ظاهری پیچیده تولید شده باشد؛ یادتان باشد که استیل نصر با در اخیتار داشتن دستگاه های روز جهانی قادر به طراحی و تولید هر نوع نرده استیل با ظاهر دلخواه و مد نظر شما مشتریان گرامی می باشد. نرده هایی با شکل ساختاری ساده ارزان و نرده هایی که بصورت سفارشی طراحی می شوند با قیمتی بیشتر در بازار بفروش رسانده می شوند.

فاکتور بعدی که کاملا موثر در تعیین قیمت یک نرده استیل است، متراژ و همچنین توپُر یا توخالی بودن پروفیل های به کار رفته در ساخت محصول است. در واقع در این خصوص شما عزیزن بایستی با در نظر داشتن ابعاد مکانی که برای آن اقدام به خرید نرده استیل کرده اید، توجه لازم را داشته باشید؛ توصیه ما به شما این است که در این خصوص حتما با کارشناسان استیل نصر مشورتی را داشته باشید.

کلام آخر

در پایان بد نیست این مورد را نیز اضافه نمایید که هزینه نصب و حمل محصول استیل خریداری شده شما به نشانی مدنظرتان نیز از دیگر موادی است که بر روی قیمت کلی خرید یک نرده استیل تاثیرگذار می باشد. دوستان گرامی و ساکنین منطقه فرحزاد تهران و اطراف آن توجه داشته باشند که تمامی محصولات استیل تولید شده توسط شرکت استیل نصر از گارانتی معتبر و ضمانتی طولانی مدت برخوردار می باشند تا خیال شما از هر جهت کاملا آسوده و ایمن گردد.