نرده سیم بکسلی در ونک

5/5 - (1 امتیاز)

نرده سیم بکسلی و یا کابلی و تسمه ای در حقیقت نام یک نوع نرده محافظتی است که می توان از آن برای هر راه پله ای با هر میزان متراژی استفاده کرد. این نوع از نرده های استیل به نسبت دیگر مدل نرده های ساخته شده با فلز ارزشمند Steel از درجه کیفی بالاتری برخوردار هستند؛ زیرا دارای خاصیت ارتجاعی بوده و در صورت برخورد افراد و یا اشیائ سبب وارد شدن کمترین میزان خسارت به جسم و جان آنان می شوند و در نهایت گزینه قابل قبول تری به نسبت دیگر مدل نرده های موجود در بازار می باشند. برای خرید نرده سیم بکسلی در ونک تهران با استیل نصر در ادامه این مطلب همراه شوید تا قدری بیشتر در خصوص آن اطلاع بدست آورید.

نرده سیم بکسلی در ونک

خوب همانطور که گفتیم نرده کابلی تراس یک محصول ترکیبی از انواع آهن و با استیل و همچنین دیگر متریال های رایج در بازار نظیر: چوب و شیشه می باشد. در ساخت نرده های کابلی یا سیم بکسلی تولید کنندگان از جنس های مختلف و صد البته مقاوم و مستحکمی استفاده می کنند. آنان برای این منظور از آهن و فلزات سنگین به عنوان پایه های محصول و برای قسمت های رویین آن به عنوان دستگیره نرده از چوب و یا شیشه استفاده می کنند.

نهایتا نیز فاصله میان پایه ها را بطور استاندارد با تسمه و یا کابل های استیل پوشش می دهند تا یک محصول فوق العاده ایمن که مانع از سقوط اجسام، حیوانات خانگی و حتی کودکان نوپای شما می شوند را به بهترین نحو ممکن تولید نمایند.

فراموش نکنید که مزیت استفاده از نرده کابلی تراس به نسبت دیگر مدل نرده های رایج در بازار این است که مانع دید شما به هیچ عنوان نمی شود و شما عزیزان خواهید توانست بدون هیچگونه مشکلی نسبت به منظره مقابل تراس و بالکن خانه و محل کارتان دید داشته باشید. این مهم در صورت استفاده از نرده های سنگی و یا تمام استیل کاملا از از بین خواهد رفت! تازه شما خریداران عزیز می توانید در صورت تمایل به نصب یک تکه شیشه سکوریت و نشکن نیز در مقابل نرده کابلی خود نیز بپردازید تا دیگر خیالتان را از جمیع جهات راحت نمایید.

نرده های سیم بکسلی در ونک

نرده های سیم بکسلی در ونک

قیمت یک نرده کابلی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت نرده سیم بکسلی که بسیاری آن را نرده کابلی نیز می نامند با توجه به موارد متعددی مشخص می شود که ما این موارد را برایتان در ادامه این بخش از مطلب ذکر خواهیم کرد. علی ایحال اما یادتان باشد که این قبیل از نرده ها به سبب ساختار ارتجاعی خود از مقاومت بهتر و ایمنی بالاتری به نسبت دیگر نرده های استیل برخوردارند هستند.

فاکتورهای موثر بر روی تعیین قیمت نرده کابلی عبارتند از:

  • طول و ارتفاع نرده
  • نوع پایه های نرده
  • جنس و ضخامت کابل
  • نوع یراق آلات مصرفی
  • نحوه اتصالات و نصب نرده
  • مدل و جنس دستگیره های نرده

می باشد. لازم است تا بدانید نرده های سیم بکسلی را هم می توان بصورت عمودی و هم بصورت افقی در محل مورد نظر نصب کرد.

کلام آخر

در پایان بد نیست به این نکته نیز توجه داشته باشید که استیل نصر یکی از توانمند ترین استیل کاران فعال در حوزه طراحی و تولید نرده های استیل در این سبک است. شما عزیزان می توانید برای خرید یک نرده سیم بکسلی و یا یک نرده کابلی استیل خوب و باکیفیت با ما از طریق شماره های درج شده در سایت ارتباط گرفته و از مشاوره ما و همچنین مدل های کاملا مدرن و امروزی این نسل از محصولات استیل بازدید بعمل ورید.