نرده سیم بکسل استیل

5/5 - (1 امتیاز)

نرده سیم بکسل استیل یک نرده فوق العاده زیبا و در عین حال ایمن است که می توان از آن با توجه به احساس نیاز در هر قسمتی از محل کار و یا خانه خود استفاده نمایید. این نوع از نرده ها به لحاظ بصری از جذابیت های ظاهری بسیار بیشتری به نسبت دیگر مدل نرده های استیل برخوردار هستند و به همین خاطر نیز خیلی زود توانستند در بازار پر فراز و نشیب ایران از آمار فروش مطلوبی برخوردار شوند. برای آشنایی هرچه بیشتر با این مدل از نرده ها توصیه می کنیم با ما در ادامه این مطلب از استیل نصر همراه شوید؛ چرا که بدون هیچ شک و شبه ای امروزه یکی از قوی ترین سازندگان این مدل از نرده ها، استیل نصر و استیل کاران متخصص آن بشمار می روند.

نرده سیم بکسل استیل

این نوع نرده نیز همچون دیگر نرده های استیل موجود در بازار از زیبایی انحصاری و ویژگی های مثبت فراوانی برخوردار است. خاصیت ارتجاعی یا بهتر است بگوییم همان ظرفیت کششی که در ساختار ایمنی این مدل از نرده های استیل به چشم می خورد سبب گشته تا حتی اگر شما با سرعت نیز به آن ها برخوردار داشته باشید، ضمن وارد شدن کمترین آسیب جسمانی به شما از سقوط تان به قسمت های بیرون از نرده نیز جلوگیری بعمل آورده شود.

ویژگی نرده سیم بکسل استیل عبارتند از:

  • برخوردار از طول عمر بالا
  • ایمن در برابر حرارت و آتش
  • دارای خصوصیات ظاهری جذاب
  • عدم تغییر ظاهری در نمای کلی نرده ها
  • برخورداری از طرح ها و رنگ های جورواجور
  • مقاوم در برابر خوردگی، خش و زنگ زدگی
  • قابل شستشوی راحت و ضدعفونی کردن سریع
  • دارای مقاومت مطلوب در برابر تغییرات شرایط جوی
  • دارای ساختاری ظاهری بادوام در برابر تابش نور خورشید

می شود.

البته به این مهم نیز باید توجه کرد که چه از این مدل نرده ها در قسمت های بیرون از خانه استفاده نمود و چه در بخش های داخلی آن، می توان از سوی دیگر نرده به دلیل ضخامت کم سیم بکسل ها آن طرف دیگر را به راحتی مشاهده کرد و هیچ گونه محدودیتی در میدان دید خود احساس نکرد!

نرده سیم بکسل استیل

نرده سیم بکسل استیل

این مدل نرده استیل را از کجا بخریم؟

حال که با ویژگی ها و خاصیت جادویی این مدل از محصولات استیل؛ یعنی ارتجاعی بودن آن ها آشنا شدید، وقت آن رسیده است تا بدانید که می توانید آن را از کجا خریداری فرمایید؛ استیل نصر یکی از موفق ترین استیل کاران ایران است که در حال حاضر عمده تمرکز خود را بر روی رفع نیاز دو کلانشهر تهران و کرج در حوزه استیل و فروش محصولات تولید شده از آن گذاشته است.

این مجموعه با برخورداری از تنوع محصولی بالا و داشتن رزومه ای درخشان در کنار بهره گیری از دانش و تخصص روز جهانی و استیل کارانی حرفه ای به خوبی توانسته تا به امروز سرپا باقی مانده و روز به روز نیز بر کیفیت محصولات خود بی افزاید. برای خرید نرده سیم بکسل استیل تنها کافی است با تیم مشاوره و کارشناسان این شرکت معتبر در ارتباط باشید تا نرده مورد نظرتان را مطابق با آنچه که در سر دارید، خریداری فرمایید.

کلام آخر

در پایان نیز بد نیست به این مورد اشاره کوچکی داشته باشیم که استیل کاران برای استفاده نرده های تسمه ای یا همان سیم بکسلی در محیط های خارج از منزل یا به اصطلاح بدون سقف از گرید 304 و برای بخش های مسقف و سرپوشیده از آلیاژ استیل 201 بهره گیری می کنند که طبیعتا بر روی قیمت نهایی این مدل از نرده ها تاثیرگذار خواهد بود.

علی ایحال به این نکته نیز توجه داشته باشید که استیل نصر تمام تلاش خود را می کند تا همواره محصولاتی باکیفیتی بالا و قیمتی منصفانه تر از هر جایی که فکرش را بکنید، برایتان تولید نماید.