نرده کابلی تراس

هنوز نظرسنجی نشده است

شما عزیزان می توانید برای ایجاد امنیت هرچه بیشتر و کامل تر از حفاظ های مختلفی برای ایمن کردن تراس یا همان بالکن واحدهای مختلف مسکونی و غیر مسکونی خود استفاده کنید که قطعا یکی از شیک ترین و مستحکم ترین این محصولات می تواند نرده کابلی تراس باشد. با تهیه و نصب یک نرده کابلی بر روی بالکن خود به راحتی می توانید ضمن برقراری امنیت سبب زیبایی دو چندانی ظاهر ساختمان خود نیز شوید. نرده های کابلی محصولاتی هستند ترکیبی که اگر کمی حوصله به خرج دهید و با ما تا انتهای این مطلب از مجموعه استیل نصر همراه شوید، قطعا ما در این خصوص به شما عزیزان اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

نرده کابلی تراس

خوب همانطور که گفتیم نرده کابلی تراس یک محصول ترکیبی از انواع آهن و با استیل و همچنین دیگر متریال های رایج در بازار نظیر: چوب و شیشه می باشد. در ساخت نرده های کابلی یا سیم بکسلی تولید کنندگان از جنس های مختلف و صد البته مقاوم و مستحکمی استفاده می کنند. آنان برای این منظور از آهن و فلزات سنگین به عنوان پایه های محصول و برای قسمت های رویین آن به عنوان دستگیره نرده از چوب و یا شیشه استفاده می کنند.

نهایتا نیز فاصله میان پایه ها را بطور استاندارد با تسمه و یا کابل های استیل پوشش می دهند تا یک محصول فوق العاده ایمن که مانع از سقوط اجسام، حیوانات خانگی و حتی کودکان نوپای شما می شوند را به بهترین نحو ممکن تولید نمایند.

فراموش نکنید که مزیت استفاده از نرده کابلی تراس به نسبت دیگر مدل نرده های رایج در بازار این است که مانع دید شما به هیچ عنوان نمی شود و شما عزیزان خواهید توانست بدون هیچگونه مشکلی نسبت به منظره مقابل تراس و بالکن خانه و محل کارتان دید داشته باشید. این مهم در صورت استفاده از نرده های سنگی و یا تمام استیل کاملا از از بین خواهد رفت! تازه شما خریداران عزیز می توانید در صورت تمایل به نصب یک تکه شیشه سکوریت و نشکن نیز در مقابل نرده کابلی خود نیز بپردازید تا دیگر خیالتان را از جمیع جهات راحت نمایید.

نرده کابلی تراس

نرده کابلی تراس

قیمت نرده های تسمه ای چقدر است؟

از استحکام و زیبایی نرده های کابلی تراس که بگذریم به قیمت این مدل از محصولات استیل می رسیم که به عوامل متعدد و صد البته مجموعه ای بستگی دارد که قصد انجام خرید از آن را کرده اید؛ برای این منظور در ابتدا بد نیست با مهمترین موارد موثر بر روی تعیین قیمت این مدل از نرده ها مواجه شوید که عبارتند از:

  • وزن شاخه های پروفیل های آهنی
  • گرید کابل های استیل به کار رفته
  • قیمت هر متر استیل کاری
  • دستمزد و اجرت نصب نرده
  • جنس یراق آلات به کار رفته
  • جنس دستگیره نرده

می باشد.

خریداران و مخاطبان گرامی توجه داشته باشند که به دلیل وجود فاصله میان کابل های به کار رفته در ساخت این مدل از نرده ها عمدتا آنان از خاصیت ارتجاعی و کششی برخوردار می شوند که این مورد می تواند در صورت عدم نصب صحیح و استاندارد نرده بر روی بالکن شما در هر طبقه ای از ساختمان سبب بروز حوادث ناگواری نیز برایتان شود!

به همین منظور هم همیشه توصیه می کنیم تا خرید این مدل از محصولات استیل ساختمانی را از بهترین فروشگاه ها و کارگاه های استیل کاری انجام دهید و اجازه دهید تا تکنسین های ماهر این قبیل از نرده ها را بر روی تراس ساختمان شما نصب کنند و جهت پایین آوردن قیمت، خواهشا خودتان را در این خصوص دخیل نکنید و بگذارید همه چیز تا آخرین مرحله بصورت استاندارد و تضمین شده از سوی استیل کاران جلو برود.