نصب پله استیل

هنوز نظرسنجی نشده است

از آنجایی که توجه به اصل و اساس زیبایی شناسی در سازه های در حال ساخت امروز نه تنها ایران بلکه کل دنیا در کنار ایمنی در ساخت و دیگر موارد مربوط به آن فوق العاده حائز اهمیت است، اغلب سازندگان برای هرچه جذابتر کردن نمای بیرونی و یا داخلی ساختمان های خود فارغ از اینکه اداری، مسکونی و یا تجاری باشند به سراغ استفاده از پله های استیل می روند. نصب پله استیل که البته در ادامه بیشتر در خصوص ان برایتان صحبت خواهیم کرد، کار هر استیل کاری نیست و به همین خاطر هم است که استیل نصر تصمیم دارد تا یک بلاگ از مطالب خود را به این موضوع اختصاص دهد.

چرا پله استیل؟

یکی از پرفروش ترین محصولات استیل موجود در بازار، پله های استیل هستند که هم می توان در ساخت آن ها فقط از آلیاژ استیل چه در اسکلت پله و چه به عنوان کفی آن استفاده نمود و هم از دیگر متریال های موجود در صنعت نظیر چوب و شیشه برای جذاب تر نمودن این قبیل از پله های ارتباطی بهره های زیادی گرفت.

پله های استیل به سبب ویژگی های خود اعم از:

  • زیبایی و جذابیت بصری خارق العاده
  • امکان استفاده از دیگر متریال های صنعتی در ساخت
  • انعطاف در طراحی و ساخت
  • برخورداری از استحکام و مقاومت بالا
  • مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • امکان شستشوی آسان

و از همه مهمتر وجود پروسه آسانی برای نصب پله استیل سبب گشت تا آنان خیلی خوب و البته زود بتوانند جای خود را در مارکت جهانی پیدا کنند و کاری کنند که اغلب معماران و سازندگان و حتی دیزاینرهای دکوراسیونی نیز به سراغ انتخاب و استفاده از آنان در پروژه های خُرد و کلان خود بروند.

نصب پله استیل

نصب پله استیل

آشنایی با پروسه نصب

حقیقتش را بخواهید نصب پله استیل همچون نصب نرده استیل از قابلیت نمایش و توضیح مرحله ای برخوردار نیست و شما باید یک استیل کار حرفه ای باشید تا بدانید که این قبیل از محصولات استیل را چگونه باید در مکان و محل مورد نظر مشتری نصب و پیاده سازی نمایید.

از پله های استیل در انواع و اقسام فضاها می توان استفاده کرد اما باید حتما با انواع مختلفی از آن ها نیز یک آشنایی نسبی داشت تا بتوان فهمید که از چه نوع پله ای برای چه فضایی می توان بهره گرفت! از این رو شما مخاطبان عزیز استیل نصر باید بدانید که پله های استیل شامل مدل های:

  • حول محوری
  • مستقیم
  • ترکیبی

می باشند.

ناگفته نماند که شما علاقه مندان به استفاده از پله های ساخته شده از جنس استیل هم می توانید از مدل های رایج و تولید شده در بازار برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید و هم در صورت تمایل به دنبال انتخاب مدل های سفارشی ساز در مجموعه استیل کاران استیل نصر باشید. ما حاضر و آماده انجام مراحل طراحی، ساخت و نصب پله های استیل شما با هر مدل، رنگ و طرح و اندازه ای که بخواهید، هستیم.

البته یادتان باشد ساخت و تولید پله باید مطابق با رعایت یکسری از استانداردهای جهانی باشد که البته خیالتان از این بابت نیز کاملا آسوده گردد؛ زیرا استیل نصر محصولی بی کیفیت و خارج از استاندارد را بهتان عرضه نخواهد کرد!