پله استیل پیش ساخته

هنوز نظرسنجی نشده است

یکی از مدل های مطرح در میان پله های ساخته شده از جنس استیل در هر اندازه و با هر آلیاژی که ساخته شده باشد، پله های آماده یا به عبارت دیگر پله های پیش ساخته شده هستند که می توان از آن ها با توجه به متراژ محل نصب و همچنین نظر و سلیقه صاحب پروژه به آسانی استفاده کرد و با تولید تمامی قطعات و سپس نصب و مونتاژ آنان در محل مورد نظر، کار را با سرعت هر چه بیتش رو بهتری به اتمام رساند. در این مطلب از استیل نصر نیز قصد پرداختن به همین نوع؛ یعنی پله استیل پیش ساخته را برایتان کرده ایم و امیدواریم همچون مطالب گذشته، مطالعه این مطلب نیز در انتخاب و خرید مناسب ترین پله استیل نیز برایتان به کار بیاید.

پله استیل پیش ساخته

بطور کلی باید بگوییم محصولات پیش ساخته برای هر صنعتی در چارچوب مشخص و استانداردی طراحی و تولید می شوند که پله های استیل پیش ساخته نیز از این قاعده مستثنی نیستند! می توان با توجه به شرایط محل نصب و عدم وجود زوایای خاص در آن نقطه بجای انتخاب محصولات سفارشی از این مدل محصولات آماده استفاده نمود. این کار ضمن صرفه جویی 30 تا 40 درصدی در زمان شما باعث ذخیره شدن منابع مالی بیشتر و در نتیجه سود بهتری پس از اتمام ساخت پله و راه پله ها در پروژه کاری مورد نظرتان خواهد شد. استفاده از پله های پیش ساخته علاوه بر نکته مذکور از مزایای دیگری نیز برخوردار است که عبارتند از:

  • صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز پله
  • افزایش میزان بهره وری از نیروی کاری در پروژه
  • بالا بردن سرعت اتمام کار
  • نصب فوق العاده آسان پله های آماده در مقایسه با انواع دیگری از پله ها
  • امکان تغییر ارتفاع در برخی از مدل محصولات پیش ساخته
  • و …

می باشد.

از قلم نیافتد که پله استیل پیش ساخته همچون پله های دیگر از تنوع رنگ و طرح مختلفی نیز برخوردار است و اصلا نباید برای آن محدودیتی را جز اینکه بصورت آماده و از پیش توسط کارگاه ها و کارخانه های تولیدی طراحی و ایجاد شده است، در نظر گرفت!

خریداران و مخاطبان عزیز توجه داشته باشید که حتما باید برای استفاده بهینه از پله های پیش ساخته به بررسی دقیق محل نصب موجود در ساختمان خود پرداخته و با کسب اطلاع از خصوصیات منحصر به فرد هر یک از این مدل پله های آماده که می توانند از آلیاژ استیل 201 و یا 304 نیز ساخته شده باشند، اقدام فرمایید.

پیش استیل آماده

زمینه های قابل استفاده از این مدل پله های استیل

  • پله های اضطراری
  • راه پله های ساختمانی
  • اماکن عمومی
  • پله های موجود در محوطه
  • مراکز تجاری

کلام آخر

در پایان ضمن یادآور شدن این نکته که چقدر از نظر زمان و هزینه در طول پروژه بهره گیری از پله های استیل پیش ساخته شده برایتان سودآور است، باید بگوییم طریقه نصب این قبیل از محصولات استیل نیز بسیار راحت می باشد و حتی شما می توانید بدون نیاز به نصاب و استیل کار حرفه ای و تنها در صورت برخورداری از دانش و ابزار کاری لازمه، از پله های آماده خود در محیط مد نظرتان بهره گیری نمایید.

همانطور که گفتیم پله استیل آماده پیش از رسیدن به محل نصب خود، ساخته و پرداخته شده اند و تنها بایستی آن ها را در مقصد (مکان مدنظر) نصب نمود.؛ لازم به ذکر است شاید برخی از تولید کنندگان محصولات استیل تنها به ساخت و تولید قطعات اصلی پله استیل پیش ساخته تاکنون پرداخته باشند اما استیل نصر به هیچ عنوان در بخش فروش محصولات پیش ساخته خود مرتکب چنین تقلب بزرگی نشده و تمامی قطعات ریز و درشت مربوط به محصول انتخابی و آماده شما خریداران عزیز را از 0 تا 100 طراحی نموده و آن ها را جهت نصب در مرحله آخر به مکان مورد نظرتان ارسال می نمایند.