کارت بانک استیل

4.5/5 - (2 امتیاز)

یکی از مواردی که اخیرا خیلی زیاد در سطح کلانشهرها و بخصوص شهرهای بزرگ تهران و کرج دیده می شود. استفاده از کارت بانک استیل است. این مدل از کارت بانک ها دارای جنسی از فلز مستحکم و بادوام Steel هستند و از طول عمر بسیار زیادی برخوردارند و به دلیل جذابیت های بصری که دارند نیز برای اغلب افرادی که به دنبال استفاده از اکسسوری های جذاب امروزی هستند، به شدت توصیه می شوند. در ادامه این مطلب با استیل نصر همراه شوید تا شما را با نکاتی بیشتر در این خصوص آشنا نماییم.

کارت بانک استیل

در ابتدا باید بدانید که کارت بانک استیل یعنی چه؟! این مدل از کارت ها در حقیقت همان کارت های بانکی هستند که غالبا عضو شبکه شتاب نیز می باشند. به کمک این مدل از کارت ها شما می توانید همچون کارت های بانکی خود هر نوع تراکنش مالی را از دستگاه های خودپرداز و یا کارتخوان به سهولتی آشکار انجام دهید. در حقیقت این وسط تنها جنس کارت بانکی شما عوض می شود و شما صاحب کارتی از جنس فلز ارزشمند و لوکس استیل می شوید.

اصولا از کارت های استیل برای زمینه هایی همچون:

  • کارت های بانکی
  • کارت های ویزیت
  • کارت های وفاداری
  • کارت های فروشگاهی
  • کارت های گارانتی
  • کارت های ورزشی
  • کارت های اشتراکی
  • کارت حضور و غیاب

و … استفاده می شود.

کارت بانک استیل

کارت بانک استیل

فرآیند ساخت کارت های استیل

ایکه یک کارت استیل به چه گونه ای ساخته مید شود، موضوعی است مرتبط با تیم بزرگ استیل کاران استیل نصر؛ در حقیقت ساخت چنین کارت هایی از ورقه های استیل ان هم در آلیاژهای مختلف کار چندان سختی نیست و استیل نصر می تواند این مدل از کارت ها را در ابعاد و اندازه های مدنظرتان آن هم در تیراژ بالا به شرطی که بخواهید برای کسب و کار خود ارزش زیادی قائل شوید و به دنبال تافته جدا بافته بودن از دیگر همکاران و هم شغلی های خود باشید، انجام دهد.

یادتان باشد ما در خصوص کارت های بانک استیل از مقوله چاپ جوهری به هیچ عنوان استفاده نمی کنیم و تمامی اعداد و حروف و بطور کلی مشخصاتی که شما بخواهید بر روی استیل کارتتان درج شود بصورت لیزری بر روی ان حکاکی و یا برش کاری می شود.

این مدل از کارت ها به گونه ای ساخته و پرداخته می شوند تا شما بتوانید سالیان سال بدون نگرانی بابت وارد شدن ضربه و یا شکستن آن ها از چنین کارت هایی استفاده نمایید. دوستان گرامی توجه داشته باشید منتقل کردن بخش مغناطیسی کارت های بانکی شما عزیزان بر روی این مدل از کارت ها بصورت کاملا فیزیکی از سوی شرکت های مربوطه در این خصوص انجام می شود و هیچگونه کپی برداری از اطلاعات کارتی شما صورت نمی گیرد که خدایی ناکرده باعث ایجاد نگرانی در وجود مبارک تک تک شما هموطنان گرامی مان شود!

کلام آخر

در پایان بد نیست این مهم را مجددا متذکر شویم که استیل نصر از محدود شرکت های توصعه دهنده صنعت استیل در ایران است و می تواند طراح و سازنده هر آن چیزی باشد که شما به دنبال خرید آن جهت استفاده در محیط های شخصی و یا کاری و تجاری خود دارید.

برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های درج شده در صفحه نخست سایت با ما و تیم بزرگ استیل نصر در ارنباط باشید تا هر نوع کارت و قطعه استیلی که جویای خرید آن هستید را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برایتان عرضه نماییم.