گارد استیل در کرج

هنوز نظرسنجی نشده است

گارد استیل همانطور که در مطالب اخیر نیز به شرح و توضیح آن برایتان پرداختیم یک محافظ قدرتمند برای مراقبت هرچه بیشتر و بهتر از قسمت های جلو و عقب شما است که امروزه با توجه به روی آوردن آفرودبازها و همچنین دارندگان ماشین های شاسی بلند به خرید و استفاده از این قبیل تجهیزات استیل دارای بازار بسیار پر رونقی نیز شده است و تقریبا تمامی استیل کاران علاقه مند به فعالیت در این زمینه شده اند. با این حال اما برای خرید و انتخاب گارد استیل در هر شهری تنها به تعداد محدودی از نمایندگی ها و مجموعه های استیل کار می توان اشاره داشت که مثلا برای گارد استیل در کرج ما می توانیم استیل نصر را بهتان معرفی کنیم که اگر در ادامه ما را همراهی کنید، قطعا به نکات مهمی در خصوص گارد استیل خودرو در کرج دست پیدا خواهید کرد.

گارد استیل در کرج

اگر ساکن کلانشهر کرج (مرکز استان البرز) هستید و به دنبال خرید و استفاده از تجهیزات استیل بر روی خانه و یا اتومبیل نقلیه خود می باشید؛ ما به شما توصیه می کنیم حتما سری به مجموعه استیل نصر بزنید و با ایجاد یک ارتباط مفید با کارشناسان و تیم خبره آن اطلاعات خود مبنی بر سفارش انواع و اقسام محصولات استیل را افزایش دهید.

یکی از محصولات پرطرفدار استیل نصر، گاردهای ساخته شده با آلیاژ استیل مخصوص خودروی های SUV یا همان شاسی بلند است که ضمن برخورداری از تنوع ظاهری خود در مدل های مختلفی نیز از سوی این نمایندگی معتبر طراحی و متناسب با هر مدل خودروی شاسی بلندی به بازار بصورت یک وسیله جانبی خودرو عرضه می شود.

از جمله خصوصیات بارز گاردهای استیل در شهر زیبای کرج می توان به:

  • افزایش ایمنی خودرو در هنگام حرکت
  • مصون نگه داشتن چراغ های جلو و عقب خودرو
  • محافظت بیشتر از رادیاتور و جلو شبکه خودرو
  • جلوگیری از عدم آسیب دیدگی سپر جلو و عقب خودرو
  • و افزایش جذابیت های بصری خودرو

اشاره داشت.

گارد استیل کرج

انواع گاردهای استیل

از نظر نوع و مدل که شما به اندازه موهای سرتان می توانید در بازار با گاردهای استیل گوناگون مواجه شوید ولی خوب به لحاظ دسته بندی این مدل از گاردها به دو گروه:

  • گارد استیل جلو خودرو
  • گارد استیل عقب خودرو

تقسیم بندی می شوند که عمدتا رانندگان به دلیل اهمیت بخش موتوری خودروهایشان از گاردهای جلو بر روی ماشین SUV خود استفاده می کنند. البته فراموش نکنید که تنها از این مدل گاردها برای اتومبیل های شاسی بلند استفاده نمی کنند و هستند کسانی که حتی در داخل کشورمان جهت افزایش ضریب ایمنی سواری و جلوبندی خودروی سدان یا همان سواری شهری شان از این مدل گاردها نیز در جنس های مختلف دیگر استفاده می کنند که خوب خیلی در جامعه ما مرسوم نیست!

البته ناگفته نماند که امروزه استفاده از گارد استیل در بین وزن ها، مینی بوس ها، اتوبوس ها، کامیون ها و تریلی ها نیز بسیار ترویج پیدا کرده است.

کلام آخر

اجازه دهید در بخش پایانی این مطلب با عنوان گارد استیل در کرج شما را با طریقه نصب این مدل از حفاظ های استیل بر روی خودرو و نکات مربوط به آن نیز آشنا نماییم. همانطور که در ظاهر این نوع از محصولات نیز مشخص است، گاردهای استیل از نحوه نصب و بارگذاری خیلی پیچیده ای بر روی خودروی شما برخوردار نیستند و می توان با اندکی کسب تجربه و البته مهارت نصفه و نیمه در کارهای فنی خود موفق به نصب این مدل از محصولات بر روی ماشین های شاسی بلندتان شوید.

اما خوب توجه داشته باشید از آنجایی که اهمیت نصب محکم و قابل اطمینان گارد بر روی خودروی شما با توجه به ناهمواری و چاله چوله های متعدد خیابان ها و جاده های کشورمان بسیار مهم است، در صورت عدم اطمینان به فرآیند نصب گارد از سوی خویش این کار را به متخصصان و تکنسین های ماهر استیل کار بسپارید. جهت کسب اطلاع از نکات مهم در خصوص نصب گاردهای استیل بر روی خودرو شما را به مطالعه مطلب نصب گارد استیل از استیل نصر دعوت می کنیم.