گارد استیل در گوهردشت

هنوز نظرسنجی نشده است

یکی از مهمترین تجهیزات جانبی که دارندگان خودروهای شاسی بلند یا همان SUV بایستی برای تضمین امنیت و سلامت بیشتر بدنه وسیله نقلیه خود از آن استفاده کنند، گاردهای مخصوص خودرو است که امروزه تولید کنندگان آن ها را از جنس ها و متریال های بسیار گوناگونی اعم از: آلومینیوم، استیل، کربن و … طراحی و تولید می کنند. برای خرید گارد استیل فروشگاه های تخصص محور زیادی در سراسر ایران بوجود آمده اند که شما می توانید بنا به سلیقه و دارا بودن یا نبودن اتومبیل خود از این مدل محصولات محافظتی برای آن ها بهترین و زیباترین گارد ممکنه را انتخاب و سپس خریداری نمایید. با ما در ادامه این مطلب از استیل نصر همراه شوید تا شما را با یکی نکاتی مهم در خصوص گارد استیل در گوهردشت شهر زیبای کرج بیش از پیش آشنا نماییم.

گارد استیل در گوهردشت

گوهردشت یکی از لاکچری ترین نقاط مرکز استان البرز؛ یعنی کلانشهر کرج است که قدم به قدم آن پر شده از فروشگاه های زیبا و لاکچری با ویترین های دیدنی؛ گوهردشت کرج امروزه از سه فاز برخوردار شده است که کماکان فاز اصلی یا همان فاز اول آن از جذابیت ها و به قول معروف پاخور بهتر و بیشتری از مردم حتی در این شرایط کرونایی نیز برخوردار می باشد.

در گوهردشت کرج بی اغراق از شیر مرغ تا جان آدمیزاد و هر چیزی که فکر را بکنید می توانید پیدا نمایید البته به شرطی که اهل خساست نباشید و دست و دل باز خرج نمایید. در این منطقه از شهر کرج شما می توانید با غرفه های زیادی که در زمینه های صنعتی اعم از چوب، کابینت، مبل و همچنین استیل فعالیت می کنند مواجه شوید که یکی از بهترین آن ها بی شک نمایندگی استیل نصر است که یکی از برترین فروشندگان گارد استیل در کرج و شهرهای اطراف آن نیز می باشد.

گارد یا همان محافظ استیل خودرو از آن دسته تجهیزاتی است که با بصورت کارخانه و فابریک بر روی خودروی شاسی بلند شما نصب شده است و یا اینکه به هر دلیلی خودروی شما فاقد آن می باشد. بادتان باشد مجهز کردن خودروهای شاسی بلند و حتی بزرگتر از آن ها؛ یعنی کامیون ها و اتوبوس ها سبب می شود تا سلامت خودروی شما به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.

از جمله مزیت های مهم استفاده از یک گارد استیل مرغوب می توان به:

  • بالابردن ضریب ایمنی سرنشینان خودرو
  • دفع یا کاهش فشار ناشی از تصادفات شدید جاده ای
  • محافظت هرچه بیشتر و بهتر از سپرهای عقب و جلو اتومبیل
  • مراقبت از جلوبندی و لامپ های خودرو
  • و همچنین افزایش جذابیت های ظاهری ماشین های SUV و دیگر مدل اتومبیل ها

اشاره داشت.

گارد استیل گوهردشت

کلام آخر

اجازه دهید بدون تعارف و خیلی مستقیم بگوییم که نصب و استفاده از گاردها و رکاب های استیل در قسمت های پیرامون خودروهای شاسی بلند بیش از آن که سبب زیبایی دو چندانی آنان شود بر روی ایمنی و اطمینان خاطر بیشتر شما دارندگان این سبک از خودروها موثر می باشد.

پس چنانچه شاسی سوار هستید و یا از ماشین هایی هم رده با آن برخوردار می باشید؛ فارغ از اینکه اهل آفرود و گشت و گذارهای خارج از شهر هستید یا نه بهتر است هرچه زودتر در صورت عدم تجهیز ماشین دوست داشتنی خود به یک مدل از این قبیل تجهیزات محافظتی و جانبی، هرچه زودتر اقدام نمایید.

استیل نصر مفتخر به طراحی، تولید، عرضه در بازار و همچنین نصب این مدل از محصولات مربوط به خودرو در گوهردشت کرج می باشد. برای این منظور شما عزیزان می توانید از طریق شماره های مربوطه با کارشناسان تیم استیل نصر ارتباط برقرار کرده و با اعلام برند و میزان بودجه شخصی تان به یک گارد استیل مناسب جهت نصب بر روی اتومبیل خود دست پیدا نمایید.

برای نصب این مدل از گاردهای عقب و یا جلوی مخصوص خودرو نیز اصلا نیاز نیست نگران باشید، زیرا در صورت تمایل تکنسین های ما قادرند با کمترین هزینه ممکنه و در کوتاه ترین زمان گارد مورد نظرتان را بر روی ماشین شما به درستی نصب نمایند.