قیمت میز استیل

هنوز نظرسنجی نشده است

خب همانطور که مستحضر هستید امروزه از استیل برای ساخت انواع و اقسام میزهای خانگی و اداری استفاده می شود و حتی می توان به کمک این نوع از آلیاژهای مستحکم به سراغ ساخت میزهایی مخصوص برای استفاده در صنایع بزرگ و اساسی نیز رفت. با این حال همواره توجه به قیمت محصولات استیل از اهمیت بسزایی برای خریداران آنان برخوردار بوده است و به همین خاطر نیز ما بر آن شدیم تا در ادامه این مطلب از شرکت استیل نصر شما را با نکاتی مهم در خصوص قیمت میز استیل بیش از پیش آشنا نماییم.

نگاهی به ویژگی های میزهای استیل

پیش از هر چیزی باید بدانید که قرار است برای خرید چه نوع میزی دست به جیب شوید و میز انتخابی شما از چه ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که می خواهید آن را به دیگر میزهای رایج در بازار همچون میزهای چوبی و یا شیشه ای و حتی ساخته شده با دیگر فلزات ترجیح دهید؛ برای این منظور بد نیست بدانید که اولا امروزه از استیل برای ساخت انواع و اقسام میزهای مختلف خانگی، اداری و همچنین صنعتی استفاده می شود که ما در بلاگ های قبلی استیل نصر به توضیح مفصلی در خصوص هر یک از آن ها برایتان پرداخته ایم.

قیمت میزهای استیل

قیمت میزهای استیل

اما امروز شما خریداران گرامی باید بدانید که برای خرید یک میز استیل بایستی چقدر هزینه کنید و تازه این هزینه متحمل شده از سوی شما باید برای چه میزی با چه ویژگی هایی صرف شود! برای این منظور بیایید با هم به شمارش ویژگی های برجسته و مهم یک میز استیل بپردازیم که عبارتند از:

  • قابلیت طراحی محصول در شکل ها و اندازه های جورواجور
  • برخورداری از مقاومتی عالی در برابر فشار و ضربه
  • امکان استفاده و سازگاری با دیگر متریال های رایج صنعتی
  • ضد آب و ضد خش و تغییر رنگ بر اثر قرارگیری تحت تابش نور خورشید
  • امکان رنگ کردن آن در مدل های گوناگون
  • و همچنین قابلیت تمیزی آسان و ضد عفونی کردن میز

می باشد.

قیمت میز استیل

در بخش قبلی شما را با ویژگی های جامع یک میز استیل با هر نوع و زمینه مصرفی که برای آن طراحی و تولید شده است، آشنا کردیم و به خوبی متوجه شدید که چه محصولات ارزنده ای با فلز استیل تا کنون ساخته و پرداخته شده اند. اینک نوبت این است که بدانید چه عواملی بر روی قیمت میز استیل تاثیرگذار است که البته خیلی هم بی ارتباط با ویژگی های نامبرده در قسمت قبل از همین مطلب نمی باشد! از جمله این موارد می توان به:

  • گرید استیل به کار رفته در ساخت (201 و یا 304 بودن آلیاژ استیل)
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای میز
  • استفاده از چوب و شیشه و همچنین سنگ های زینتی در ساخت میز
  • نوع مدل و طراحی میز
  • توجه به برخورداری آن از کشو و قفسه

اشاره نمود.

کلام آخر

علاقه مندان به خرید میزهای استیل و استفاده از آن ها در محیط های کاری و خانگی خود توجه داشته باشند که ست کردن این قبیل از میزها با دکوراسیون موجود در فضای اتاق و یا محل مورد نظرتان بسیار راحت است؛ تنها کافی است متناسب با سبک و سیاق دکور مکانی خود به سراغ تهیه کردن یک میز زیبا با طراحی فوق العاده چشم نواز برای خود بروید که برای این منظور نیز توصیه می کنیم به سراغ هر شرکت استیل کاری نروید!

در این میان توصیه می کنیم اگر از ساکنان شهرهای بزرگ تهران و کرج و یا دیگر نقاط نزدیک به این دو هستید، برای اطمینان خاطر خود از کیفیت و همچنین خرید میز استیلی با گارانتی به مجموعه استیل نصر مراجعه فرمایید تا متخصصان ما چه در زمینه طراحی و در پروسه ساخت و تولید میز شما از بهترین متدهای روز دنیا و متریال های موجود در ایران استفاده نمایند.