نرده استیل مدرن الهیه

4/5 - (1 امتیاز)

الهیه یکی از لاکچری ترین مناطق شهر تهران است. در الهیه تهران همه چیز باید در بهترین حالت خود قرار داشته باشد تا شایسته حضور در چنین نقطه لوکسی از پایتخت کشورمان باشد. به همین خاطر هم است که همواره فروش محصولات استیل به دلیل جذابیت های ظاهری فراوان و همچنین لوکس بودن بیش از اندازه خود در چنین محله ای بیشتر از سایر نقاط تهران بزرگ می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در این خصوص آشنا نماییم.

نرده استیل مدرن الهیه

خب همانطور که شما تهرانی های عزیز می دانید الهیه نام یکی از مناطق جذاب و لوکس در شمال کلانشهر تهران است که از آب و هوایی معتدل کوهستانی نیز برخوردار است. در الهیه تهران با توجه به نزدیکی آن به اقلیم های کوهستانی همواره باید از متریال ساختمانی استفاده کرد که از مقاومت به مراتب بیشتری در برابر رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار هستند. شاید بههمین خاطر هم باشد کهمی توان در انواع واحدهای مسکونی و مجتمع هخای تجاری این منطقه با محصولات استیل متعددی مواجه شد.

زیرا که این مدل از محصولات استیل هم از ظاهری به مرابت زیباتر و جذابتر از نرده های آهنی دیگر برخوردار هستند و هم به لحاظ کیفی مقاوم تر بوده و شما با خیالی آسوده می توانید به آن ها تکیه کرده و مسیر خود را پیمایش نمایید.

نرده استیل مدرن الهیه تهران دارای ویژگی هایی از قبیل:

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی، خوردگی و همچنین خش افتادن
  • ایده آل برای ماندن در زیر نور آفتاب برای ساعت ها
  • کاملا ایمن و دارای تنوع رنگ و طرح گوناگون
  • عدم ایجاد تغییران ظاهری در گذر زمان بر روی نرده
  • فوق العاده باکیفیت در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی
  • امکان تمیزی و ضد عفونی کردن ساده محصول
  • دارای جذابیت های ظاهری فراوان و سطحی براق

می باشند.

نرده استیل مدرن الهیه

نرده استیل مدرن الهیه

نرده Steel و قیمت آن

خب در این قسمت می خواهیم برایتان کمی در خصوص قیمت این مدل از محصولات استیل صحبت کنیم. تا بدانید که در خرید یک نرده استیل مدرن چه عواملی موثر هستند. تا قیمت آن برای شما کم و یا زیاد جلوه کند؛ مورد نخست در این امر نوع گرید مصرفی در ساخت نرده است. که اگر از آلیاز 304 باشد یقینا قیمت کلی محصول شما بیشتر از مدل هایی است که از آلیاژ 201 ساخته و پرداخته شده اند. چرا که گرید 304 از هر لحاظی که فکرش را بکنید از گرید 201 برتر و بهتر است!

مورد دوم شکل و طراحی ظاهری نرده استیل آپارتمان است. که می تواند ساده و یا از ظرافت ها و پیچیدگی هایی خاص و قابل توجه برخوردار باشد. دوستان گرامی توجه داشته باشید. که اگر در ظاهر نرده استیل شما از دیگر متریال های رایج صنعتی نیز استفاده شده باشد همچون شیشه، چوب و دیگر فلزات لوکس و مقاوم قطعا قیمت محصول مورد نظر شما بیشتر نیز خواهد شد!

مورد سوم نیز ابعاد نرده یا بهتر است بگوییم متراژی است که شما برای نرده خود در نظر گرفته اید. که البته در این خصوص پیشنهاد می کنیم همواره از افراد مجرب و دارای تجربه استفاده کنید. تا متراژ دقیق نرده مورد نیازتان را برای شما برآورد سازند. و از پرداخت هزینه های اضافی نیز برایتان به این صورت جلوگیری بعمل آورند.

کلام آخر

فراموش نکنید که استیل نصر تنها یک عرضه کننده نرده استیل در بازار بزرگ تهران نبوده. و یک ضامن کیفی معتبر نیز در عرصه فروش تمامی محصولات استیل از سوی خود نیز می باشد. برای خرید از شرکت بزرگ استیل نصر و انتخاب از میان صدها مدل نرده گوناگون تنها کافی است با شماره های درج شده در صفحه نخست سایت ارتباط گرفته و از تیم مشاوره ای استیل نصر نهایت استفاده را ببرید. ما از صفر تا صد پروسه خریدتان را در کنارتان هستیم.