نرده استیل مدرن ولنجک

هنوز نظرسنجی نشده است

ولنجک یکی از مناطق شمالی و کوهپایه ای تهران است که می توان در آن با ساختمان های بسیار شیک و مدرنی روبرو شد که مالکان آن روز به روز برای تقویت امنیت و همچنین جذابیت های ظاهری آن می کوشند و در این میان از هیچ هزینه ای امتناع نمی کنند! یکی از مواردی که می تواند ضمن زیبایی دو چندانی نمای داخلی و بیرونی ساختمان مسکونی و غیر مسکونی شما باعث بالا رفتن ایمنی و امنیت آن برای ساکنین نیز شود، استفاده از محصولات استیل می باشد که اگر کمی حوصله به خرج دهید و در ادامه این بلاگ چند دقیقه ای استیل نصر را همراهی فرمایید ما برایتان در خصوص اهمیت بهره گیری از یک کدام از این محصولات؛ یعنی نرده استیل مدرن ولنجک توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

نرده استیل مدرن ولنجک

پیش از آشنایی با نرده استیل باید بدانیم که امروزه استفاده از محصولات استیل در ایران بسیار رواج پیدا کرده است و بی اغراق می توان استفاده از حفاظ استیل، پله استیل، درب استیل و همچنین نرده استیل را در گوشه و کنار اغلب خیابان ها و فروشگاه های بزرگ و مشهور شهرهای کشورمان شاهد باشید.

نرده استیل مدرن ولنجک یکی از انواع مختلف نرده های است. که در مقایسه با نرده های شیشه ای، چوبی و همچنین فلزی از مزایای بسیار برجسته تری برخوردار است. استفاده از این نوع نرده ها بجای بهره گیری از نرده های کلاسیک و قدیمی ضمن افزایش ضریب ایمنی بدر محل نصب این نرده ها سبب زیباتر شدن نمای داخلی و حتی خارجی انواع ساختمان های تجاری، اداری و همچنین مسکونی نیز شده است. نرده های استیل بطور کلی به دو دسته: نرده استیل 201 و نرده استیل 304 تقسیم می شوند.

نرده های استیل به دلیل ویژگی های مثبت و قابل توجه خود خیلی سریع توانستند در بازار به قول معروف گُل کنند و از جای و مقامی خاص در میان تمامی نرده های موجود در بازار ایران برخوردار شوند. ویژگی های مهم این مدل نوع از محصولات استیل عبارتند از:

  • مقاوم بودن آن ها در برابر تغییرات شرایط جوی
  • ایده آل در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • خاصیت چکش خواری بالا برای تولید انواع و اقسام طرح ها با آنان
  • برخورداری از جذابیت های ظاهری ماندگار
  • کاملا ایمن و مستحکم در برابر بروز خرابی و نقصان
  • امکان شستشو و ضد عفونی کردن فوق العاده آسان
  • قابلیت سازگاری با دیگر متریال های رایج صنعتی همچون: شیشه سکوریت، چوب و …

می باشد.

نرده استیل مدرن ولنجک

نرده استیل مدرن ولنجک

قیمت یک نرده Steel چقدر است؟

از آنجایی که این قبیل از محصولات استیل در کشورمان دارای قیمت ثابتی نیستند و باید به عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت نهایی آنان توجه نمود که این عوامل عبارتند از:

  • طراحی معمولی یا سفارشی نرده
  • متراژ پروفیل های استیل به کار رفته
  • گرید به کار رفته در ساختار نرده
  • رنگ انتخاب شده برای نرده
  • هزینه نصب محصول
  • هزینه حمل و نقل

می باشد.

فراموش نکنید که قیمت یک نرده استیل 304 از یک مدل 201 بیشتر است. که دلیل این گرانی نیز کیفیت بالاتر مدل ساخته شده با آلیاژ 304 می باشد.

همچنین یادتان باشد که هر دو نوع نرده به لحاظ ظاهری فوق العاده شبیه هم بوده و به همین خاطر اگر قرار باشد. فروشنده ای خدایی ناکرده شیطنت نموده و مدل 201 را به جای 304 به شما بفروشد، خیلی از روی ظاهر محصول نمی توانید مچ او را بگیرید! پس ترجیحا سعی کنید. تمام محصولات استیل مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر و استیل کاران رسمی که استیل نصر نیز یکی از آن ها بشمار می رود، تهیه نمایید.

کلام آخر

در آخر یادتان باشد که استیل نصر تمامی محصولات خود را بصورت گارانتی شده برایتان ارسال می کند. تنها شرط فعالسازی گارانتی شرکت استیل نصر نیز این است که باید محصول خریداری شده شما از مجموعه بدست تکنسین ها و نیروهای فنی شرکت در محل مورد نظرتان نصب و پیاده سازی شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های درج شده در صفحه نخست سایت اقدام فرمایید.